همه مدارس و دانشگاه‌ها بازگشایی می‌شوند

به گزارش غرب ایران در ویدیو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور استانداران سراسر کشور این خبر اعلام شد.

استاندار همدان گفت: بر اساس ابلاغیه فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا،علاوه بر بازگشایی مدارس و دانشگاه ها برگزاری امتحانات و دفاع پایان نامه‌های تحصیلی به صورت حضوری باشد.

«علیرضا قاسمی‌فرزاد» گفت: تعطیلی و غیرحضوری شدن دانشگاه‌ها و مدارس در ۲ سال گذشته سبب افت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان شده که با توجه به تلاش دولت سیزدهم برای افزایش واکسیناسیون و ایجاد ایمنی فراگیر هم اینک شرایط لازم برای برگزاری حضوری کلاس‌ها و آزمون‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسن، مهیا است.

او گفت:کنترل وضعیت واکسیناسیون اساتید، معلمان، مدیران، کادر اداری، رانندگان سرویس و نیرو‌های خدماتی را ضروری است و همچنین وضعیت رعایت فاصله فیزیکی در مدارس، استفاده از ماسک، نصب تهویه و استفاده از مواد ضدعفونی کننده باید بررسی شود.

استاندار همدان گفت: دهیاران نسبت به ترغیب و تشویق افراد بالای ۱۲ سال به تزریق واکسن و رعایت شیوه نامه‌های های بهداشتی اقدام و مشارکت کنند.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

 

انتهای پیام/ م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

ارائه بیش از ۸۵ هزار خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی همدان

غرب ایران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۸۵ هزار و ۴۷۷ خدمت دندانپزشکی دو سال گذشته در مراکز بهداشتی استان همدان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *