تجلیل از استاندار همدان به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش برتر کشور

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران – این همایش با حضور “احمد وحیدی” وزیر کشور و “یوسف نوری” وزیر آموزش و پرورش و و ارتباط زنده تصویری با استانداران سراسر کشور برگزار شد که علاوه بر علیرضا فرزاد استاندار همدان از چهار شورای آموزش وپرورش استان‌های دیگر نیز قدردانی شد.

در مدیریت شورا‌های آموزش و پرورش کشور استانداران و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های همدان، ایلام، تهران، کرمانشاه و اصفهان تجلیل شدند.

در این مراسم از “علیرضا قاسمی فرزاد” استاندار همدان، “حسن بهرام‌نیا” استاندار ایلام، “محسن منصوری” استاندار تهران و ۲ استاندار دیگر توسط وزیر قدردانی شد.

در سالنامه ملی کشور از ۲۴ تا ۳۰ دی به عنوان هفته شورا‌های آموزش و پرورش نامگذاری شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در این  مراسم گفت: کسب عنوان برتر کشور شورای آموزش و پرورش استان همدان بسیار ارزشمند است و این عنوان را خدمت معلمان، مربیان، کارکنان، دانش آموزان و مدیران مناطق و استاندار همدان تبریک می‌گویم.

مهدی باب الحوائجی گفت: امیدواریم با مدیریت جدید آموزش و پرورش، همچون گذشته شاهد توفیقات این نهاد آموزشی باشیم.

او گفت: شاخص‌هایی همچون سیاست گذاری، برنامه ریزی و مدیریت امور مالی و اقتصادی موجب برتری شورای آموزش و پرورش استان همدان در کشور شد.

شورا‌های آموزش و پرورش در استان‌ها و شهرستان‌ها به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره گیری از تمامی منابع و امکانات، جهت تاسیس، توسعه و تجهیز فضا‌های آموزشی و پرورشی و تسهیل در فعالیت‌های اجرایی آموزش و پرورش تشکیل شده است.

شورا‌های آموزش و پرورش بر مدار قانون مصوب مجلس شورای اسلامی حلقه اتصال و پیوند مشارکت‌های مردم و دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی در نظام تعلیم و تربیت هستند.

 

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *