۱۴.۷ درصد جمعیت همدان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ فاطمه ترکمان اسدی با بیان اینکه تا ۲۳ دی‌ماه ۱۴.۷ درصد جمعیت همدان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند اظهار کرد: تا این مدت بیش از ۷۳.۷ درصد جمعیت استان نوبت اول، ۶۳.۶ درصد دو نوبت و ۱۴.۷ درصد سه نوبت واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی با تاکید به قدرت سرایت‌پذیری بالای کرونای اُمیکرون، از مردم استان خواست در اسرع وقت برای دریافت نوبت سوم واکسن خود اقدام کنند و افزود: افراد هوشیار باشند که اُمیکرون در حال گسترش بوده و راه در امان ماندن از ابتلا به این ویروس، دریافت سه نوبت واکسیناسیون است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از اثربخشی مناسب و مطلوب تمام واکسن‌های موجود در کشور سخن گفت و ادامه داد: بهترین واکسن در دسترس‌ترین واکسن است و مردم استان روی تزریق نوع خاصی از آن حساسیت نداشته باشند.

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را همچنان مورد توجه دانست و از کاهش سطح رعایت این دستورالعمل‌ها ابراز نگرانی کرد و در ادامه یادآور شد: ۲ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۸۴۳ دز واکسن تا ۲۳ دی‌ماه در استان تزریق شده است.

ترکمان اسدی خاطرنشان کرد: از این میزان یک‌میلیون و ۳۱۸ هزار و ۸۲۵ دز مربوط به نوبت اول و یک‌میلیون و ۱۳۷ هزار و ۷۶۰ دز نوبت دوم و ۲۶۳ هزار و ۲۵۸ دز نوبت سوم است.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

«مرد ابدی» در کمتر از یک هفته پس از انتشار به چاپ دوم رسید

غرب ایران - «مرد ابدی» نوشته معصومه سپهری از جمله کتاب‌های پرفروش نمایشگاه کتاب تهران در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *