پویش «مثل حاج‌قاسم» در کنار مزار شهیدهمدانی برگزار می شود

به گزارش غرب ایران، محمد نباتی,  رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان همدان با گرامیداشت سالروز شهاردت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی گفت: امام خمینی (ره) جوانان ایران اسلامی را در مکتب عاشورا تربیت کرد و شهید سلیمانی از سرآمدان این مکتب بود.

او گفت:از ویژگی‌های شهید سلیمانی این است که این شهید بزرگوار تمام عمر خود را وقت خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کرده بود.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان همدان گفت:  شهید حاج قاسم سلیمانی نماد هویت اسلامی و مقاومت مردم ایران است و مصداق «اشداء علی‌الکفار رحماء بینهم» بود و در شهادت او دیدیم که نه تنها اقشار مختلف مردم ایران بلکه ملت‌های آزاده جهان گریستند.

نباتی گفت:خون شهید سلیمانی که به دست شقی‌ترین انسان‌های روزگار به شهادت رسید جانی دوباره به روح آزادگی و مقاومت در برابر ظلم در جهان دمید، تصریح کرد: وظیفه همه ماست که شاگرد مکتب سلیمانی باشیم.

بامداد سیزدهم دیماه ۱۳۹۸ نظامیان آمریکایی در حمله هوایی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در فرودگاه بغداد ترور کردند و این سردار رشید اسلام به فیض شهادت نائل آمد.

او گفت:در سفر شهید سلیمانی در سال ۹۷ به همدان برای گرامیداشت یاد شهدای عملیات رمضان و رشادت‌های رزمندگان همدانی بر آن شدیم برای تجدید بیعت با سردار دل‌ها در دومین سالگرد عروج خونینش بر سر مزار هم‌سنگر او شهید همدانی حاضر شویم.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان همدان گفت: سخنان شهید سلیمانی در آن برهه حساس در عرصه بین‌المللی  اثرگذاریویژه ای داشت و فرمانده شهید سپاه قدس مالک‌اشترگونه در جمع مردم همدان بر سر ترامپ و ایادی استکبار فریاد کشیده و او را به مبارزه طلبید.

نباتی در ادامه گفت: اکنون سردار قاآنی که سال‌ها همرزم سردار دل‌ها بوده است مثل خود او جبهه جهانی مقاومت را پرچمداری می‌کند.

به گفته او یمن، فلسطین، سوریه و حزب الله لبنان از محور‌های مبارزه با شیطان بزرگ است و  سردار قاآنی به تاسی از فرمانده شهید خود و تحت هدایت رهبر فرزانه انقلاب نستوه و استوار مرد میدان مبارزه است.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان همدان  گفت:با هدف دعوت از فرمانده سپاه قدس پویش«مثل حاج‌قاسم»را به راه انداختیم و بر سر مزار شهید حاج حسین همدانی از سردار قاآنی برای حضور در همدان دعوت می‌کنیم.

نباتی از همه دوستداران حاج قاسم دعوت کرد روز دوشنبه ۱۳ دی‌ماه ساعت ۱۶ بر سر مزار شهید همدانی گردهم آمده و به مقام شهدا به‌ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کنند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *