اسکیت‌باز همدانی به اردوی تیم ملی راه یافت

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ رییس هیات اسکیت استان همدان اظهار داشت: مسابقات آزاد اسکیت فری استایل انتخابی تیم ملی در شاخه اسپید اسلالوم روز گذشته در ۲ بخش بانوان و آقایان و در دو رده سنی زیر ۱۹ سال و بالای ۱۹ سال با مشخص شدن نفرات برتر پایان یافت.

«مهدی مجیدی» افزود: در این پیکارها ۱۳۵ ورزشکار از استان‌های اصفهان، همدان، قم، تهران، البرز، مرکزی، خراسان رضوی، سمنان، آذربایجان شرقی، کرمان، قزوین، اردبیل، در آکادمی اسکیت هایپر اسکیت رقابت کردند.

وی اضافه کرد: در رده سنی زیر ۱۹ سال آقایان محمد پارسا مرادی شهباز اسکیت باز مستعد همدانی توانست عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

مجیدی خاطرنشان کرد: ملی پوشان اسپید اسلالوم خود را برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو آماده می‌کنند.

رییس هیات اسکیت همدان اظهار داشت: رشته ورزشی اسکیت در سال‌های اخیر با استقبال گسترده گروه‌های مختلف سنی به ویژه نوجوانان و جوانان مواجه شده است به نحوی که در رشته فری استایل که تصور رشد آن را نداشتیم، اسکیت بازان همدانی موفق به کسب نشان‌های رنگارنگ در رقابت‌های کشوری و همچنین دعوت برای حضور در تیم ملی شدند.

وی بیان کرد: در استان همدان ۶۰ ورزشکار در رشته فری استایل اسکیت حضور فعال دارند که شناسایی و درخشش استعدادهای این رشته در سطح کشور مرهون تلاش قابل تقدیر خانواده بزرگ و پرتلاش اسکیت استان است.

همدان از قطب‌های اصلی رشته‌های مختلف اسکیت کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *