توزیع کالا‌ها باید به صورت عادلانه انجام شود

به گزارش غرب ایران ،علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه ستاد تنظیم بازار که به صورت کشوری و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان اینکه افزایش قیمت هرگونه کالا باید با مصوبه ستاد تنظیم بازار انجام شود اظهار داشت: از سیاست‌های ستاد تنظیم بازار، کوتاه کردن دست دلالان در تامین کالا‌ها و محصولات مختلف است.

او با بیان اینکه حفظ کرامت مردم در برنامه توزیع کالا، از مهم‌ترین مباحث مورد رئیس جمهور در ستاد تنظیم بازار بود افزود: به همین منظور، با توجه به اقداماتی که صورت گرفته، رئیس جمهور، کنترل و نظارت توزیع از طریق سامانه‌ها در جهت حفظ کرامت را قابل تقدیر دانست.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در ستاد تنظیم بازار، مقرر شد که کالا‌ها به هر شیوه‌ای که توزیع می‌شوند، باید به صورت کاملا عادلانه انجام گیرد بیان کرد: از سیاست‌های دیگری که در ستاد تنظیم بازار مورد کارشناسی قرار گرفت، ثبات قیمت کالا در سطح بازار است.

او درباره احتکار کالا از سوی برخی شرکت‌های دولتی و یا خصوصی، گفت: کسانی که دست به احتکار کالا بزنند طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد، اما اگر احتکار کالا از سوی شرکت‌های دولتی انجام گیرد، شدیدترین مجازات برای آن‌ها انجام خواهد گرفت.

استاندار به اهمیت تیم‌های مشترک بازرسی در سطح بازار پرداخت افزود: طبق دستور رئیس جمهور، در بازرسی‌های مشترک از بازار، باید اتحادیه و اتاق اصناف، حضور داشته باشند و تا کنون این اقدام در سطح استان انجام شده است.

او با بیان اینکه تدابیر لازم در جهت تامین کالا‌های اساسی سفره مردم اندیشیده شده است اظهار داشت: افزایش قیمت هر نوع کالا با مصوبه ستاد تنظیم بازار انجام گیرد.

قاسمی فرزاد درباره بازرسی‌های روزانه از نانوایی‌ها نیز ادامه داد: کنترل و نظارت بر نانوایی و قیمت نان، از سوی گشت‌های مشترک بازرسی باید مستمر و منظم و سرزده انجام شود.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

«مرد ابدی» در کمتر از یک هفته پس از انتشار به چاپ دوم رسید

غرب ایران - «مرد ابدی» نوشته معصومه سپهری از جمله کتاب‌های پرفروش نمایشگاه کتاب تهران در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *