۱۳۸ میلیارد تومان برای احیا واحد‌های تولیدی در استان همدان اختصاص یافت

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ، احد ظفری, مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی گفت: در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۳۸ میلیارد تومان برای احیا واحد‌های تولیدی که نیاز به سرمایه گذاری دارند از طریق وزارت جهاد کشاورزی تسهیلات تخصیص داده شده است.

او با بیان اینکه  اولویت با واحد‌هایی است که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و زود‌تر به بهره برداری می‌رسند و ایجاد اشتغال می‌کنندافزود: اولویت دوم با زنجیره‌های تولید تا مرحله فراوری است سپس نوبت گلخانه‌ها است.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی بیان کرد: این تسهیلات ۷۰ درصد بصورت ثابت و ۳۰ درصد سرمایه در گردش است؛ و واحد‌هایی که به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده اند می‌توانند از هر دو طرح استفاده کنند.

ظفری با بیان اینکه واحد هایی که به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده اند می توانند از هر دو طرح استفاده کنند، اضافه کرد: سهم اشتغال استان همدان در بخش کشاورزی دو هزار و ۶۸۹ نفر بوده که ۹۱ درصد از تعهد انجام شده است.

او ادامه داد:مبلغ تسهیلات پرداختی به نوع فعالیت تولیدی بستگی دارد و سقف مشخصی ندارد. متقاضیان باید پرونده‌های خود را در مدیریت شهرستان‌ها تشکیل دهند بعد از تکمیل به مدیریت سرمایه گذاری سازمان ارسال گردد.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی گفت:انشاالله تا پایان سال اعتبارات جذب می‌شود و ۲۴ واحد تولیدی که بخاطر کرونا زیانهای بخش کشاورزی از چرخه تولید خارج شده بودند با تسهیلاتی که بعنوان سرمایه در چرخش در اختیارشان قرار گرفت به فعالیت خودبازگشتند.

ظفری اضافه کرد: این واحد‌ها همه بخش‌ها را شامل می‌شد، اما عمدتا ً صنایع تبدیلی بودند.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

ارائه بیش از ۸۵ هزار خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی همدان

غرب ایران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۸۵ هزار و ۴۷۷ خدمت دندانپزشکی دو سال گذشته در مراکز بهداشتی استان همدان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *