توسعه استان همدان نیازمند مدیریت جهادی و کار شبانه روزی است

به گزارش غرب ایران ، سید سعید شاهرخی استاندار همدان در جلسه توسعه و برنامه ریزی استان در شهرستان ملایر با اشاره به تدوین سند راهبردی و برنامه توسعه سه ساله استان، اظهار داشت: کلیه دستگاه‌های اجرایی استان باید در راستای اجرایی شدن این برنامه تلاش شبانه روزی داشته باشند و هیچ عذری پذیرفته نیست‌.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریز‌ی‌ها و منابع سال ۹۸ تجهیز و مشخص شده و تکالیف شهرستان‌ها تعیین شده است، ابراز کرد: تعهدی که برای سال ۹۸ می‌دهیم باید به طور کامل انجام شود.

شاهرخی با تاکید بر اینکه ما در سال ۹۸ به دنبال توسعه متوازن استان هستیم ، استفاده بهینه از منابع، انتخاب سریع‌ترین راه اجرای کارها و استفاده کردن منابع در کارهایی که بیشترین خدمات و رضایتمندی را برای مردم داشته باشد را از اهداف مهم و اساسی سند راهبردی توسعه استان دانست.

وی با بیان اینکه هر گوشه از استان همدان دارای پتانسیل ویژه است، گفت: منابع بر حسب ظرفیت‌ها برای هر منطقه استان مشخص شده و مسئولان اجرایی باید با تلاش مضاعف بهترین بهره‌برداری را از منابع داشته باشند.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه در حال حاضر هم برنامه‌عملیاتی ما و هم راهبرد ما در استان برای سه سال باقیمانده از کار دولت مشخص است، تصریح کرد: یک تیم ویژه برای ارزیابی پیشرفت فیزیکی طرح‌ها و برنامه‌ها در استانداری تشکیل می‌شود که درصد پیشرفت برنامه‌های سراسر استان را رصد کنند.

شاهرخی با تأکید بر اینکه مسئولان نباید از مردم فراری باشند بلکه باید بین مردم ، کشاورزان و صنعتگران بیایند و مشکلات را صادقانه مطرح کنند ابراز کرد: اگر مسئولان سرکشی کنند و بیشتر بین مردم باشند بدون شک دغدغه آن‌ها برای حل مشکلات و یافتن راهکارها بیشتر می‌شود.

وی یکی از بهترین راه‌های ارتباط گرفتن با مردم را رسانه‌ها دانست و افزود: ضروریست مدیران دستگاه‌های اجرایی در پایان جلسات نشستی با مطبوعات داشته و ضمن ارائه عملکرد و برنامه از ظرفیت آن‌ها در زمینه اطلاع رسانی و ارتباط با مردم استفاده کنند.

شاهرخی با اشاره ‌به تحریم‌های دشمن اظهارداشت: سال آینده ما مشکلات زیادی داریم اما می‌توانیم مشکلات را حل کنیم مشروط بر اینکه تلاش جهادی، بسیجی و شبانه روزی داشته و مردم را در جریان مسائل قرار دهیم.

استاندار همدان با اشاره به جایگاه ویژه و ظرفیت‌های منحصر به فرد شهرستان ملایر بیان کرد: این شهر سابقه درخشانی در طول تاریخ داشته و وجود مردمی سخت کوش، فرهنگ و تمدن غنی، وجه تمایز مردم این شهرستان است. مردم این منطقه لایق بهترین نوع خدمت هستند.

شاهرخی با تبریک روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی، گفت: منابع طبیعی نیاز اساسی زندگی است و باید به نقطه‌ای برسیم که خود مردم حافظ منابع طبیعی شوند.

وی افزود: با توجه به شروع جشن نیکوکاری از هم اکنون تا شب عید، هزار خانواده زیرپوشش، توسط مدیران کل استان سرکشی و مورد تفقد قرار می‌گیرند و مشکلات آن‌ها بررسی و به استانداری اعلام می‌شود.

استاندار همدان با حضور در مراسم روز درخت کاری و کاشت یک نهال در جاده سلامت از شرکت بافتسان ملایر بازدید و در جریان مشکلات این واحد قرار گرفت.

انتهای پیام/ م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *