نخستین سالگرد ارتحال آیت الله سیدرضا فاضلیان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در خصوص ابعاد شخصیتی امام جمعه فقید شهرستان ملایر گفت: آیت الله سیدرضا فاضلیان ۴۰ سال برای ترویج فرهنگ ناب اسلامی و آگاهی بخشی مردم شبانه روز تلاش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: هر چند در یک سال گذشته از وجود این عارف فاضل بی بهره ایم، اما مجاهدت‌های وی در دوران قبل از انقلاب برای روشنگری‌ها و مبارزه با دوران ستم شاهی و دوران دفاع مقدس برای دفاع از کشور از ذهن مردم استان پاک نمی‌شود.

در ادامه یکی از استادان حوزه علمیه قم نیز گفت: معنویت و اعتقاد به خدا در طول عمر پر خیر و برکت این عالم فاضل بود که علاوه بر خدمت صادقانه توانست شاگردان بسیاری را تحویل جامعه دهد.

حجت الاسلام حیدری کاشانی افزود: همانگونه که شهدا و عالمان بزرگ دین برای رسیدن به اهداف خود در احقاق حق و باور‌های دینی صبر، استقامت و مبارزه کردند، امروزه ما نیز باید در برابر توطئه‌ها ایستادگی کنیم و پایبند به ارزش‌ها و باور‌های دینی خود باشیم.

در ادامه این مراسم از مستند *سیدفاضل* کاری از صدا و سیمای مرکز همدان که به ابعاد شخصیتی و زندگینامه آیت الله حاج سیدرضا فاضلیان می‌پردازد، رونمایی شد.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *