رفع موانع پیش روی ۲ واحد کشاورزی و گردشگری همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ ظاهر پورمجاهد با بیان اینکه این واحد‌ها در زمینه بیمه تامین اجتماعی و امور بانکی دچار مشکل شده بودند. گفت: شرکت سیاحتی علیصدر مهمترین واحد گردشگری استان است که در تامین اجتماعی بدهی داشت که با نظر مساعدت این سازمان تقسیط شد.

وی تصریح کرد: یک واحد سردخانه محصولات کشاورزی استان هم در آستانه راه اندازی است که نیازمند دریافت تسهیلات بود که مشکلات این واحد برطرف شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بانک‌های استان در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی، گفت: حمایت و پشتیبانی از صنایع موجود برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار، زمینه مناسب برای حضور فعال و موثر بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در عرصه اقتصادی و حوزه تولید استان را فراهم می‌کند.

ظاهر پورمجاهد افزود: واحد‌های تولیدی در مرحله نخست باید در سامانه ستاد تسهیل به نشانی tashil.stsm.ir تقاضای خود را ثبت کنند و سپس درخواست آن‌ها در اختیار دستگاه مربوطه قرار می‌گیرد تا در صورت رفع نشدن مشکل، موضوع در ستاد تسهیل مطرح و برای رفع آن تصمیم گیری شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، مرکز شبانه روزی رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز از سال گذشته برای پاسخگویی به مسایل و مشکلات این حوزه، راه اندازی و فعال شده است.

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم

غرب ایران - وزیر نفت با اعلام اینکه در دولت سیزدهم نه تنها معطل قدرت‌های بزرگ نشدیم، بلکه بر توان داخلی تکیه کردیم، گفت: در این دولت ۶۰ درصد به تولید نفت، ۵۴ میلیون متر مکعب به تولید گاز، بیش از ۲۲۰هزار بشکه به ظرفیت پالایشی و۱۰ میلیون تن به تولید محصولات پتروشیمی افزوده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *