تلاشهای شهید همدانی مایه عزت کشور شده است

به گزارش غرب ایران، آیت الله حبیب الله شعبانی در مراسم سالگرد شهید همدانی با بیان اینکه محصول تلاش شهید همدانی‌ها به عزت کشور بدل شده که این مهم به سادگی به دست نمی‌آید و این عزت از عمل به تعهد حاصل می‌شود، ادامه داد: ملت ما تعهد به ولایت امام رضا (ع) دارد و جمهوری اسلامی از زمانی که امام قیام کرد یک مسئولیت فرهنگی برای خود فراهم ساخت.

وی افزود: پایه و اساس حرکت امام توجه به مسائل فرهنگی بوده است.

نماینده ولی فقیه در همدان ادامه داد: همه نهادها و سازمان‌های جمهوری اسلامی به فرهنگ اهمیت ویژه‌ای قائل هستند و می‌دانیم که انقلاب اسلامی برای کار فرهنگی شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در میدان نبرد نگاه فرهنگی همدانی‌ها و انقلابی‌ها غلبه دارد گفت: در هر عرصه‌ای این نگاه فرهنگی غلبه دارد حتی در مبارزه با تکفیری‌ها هم این نگاه وجود دارد.

شعبانی با تاکید بر اینکه افرادی مانند شهید همدانی به عهد خود وفادارند وعده‌ای از افراد در عهد خود متزلزل هستند و این شهدا شفاعت آنها را خواهند کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: شهید همدانی‌ها در دامن ملت نجیب ایران رشد کرده‌اند و کمتر کشوری یافت می‌شود که به این میزان چهره‌های نجیب در آن یافت شود.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

بهاریان رئیس هیئت کشتی همدان شد

غرب ایران - در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان همدان ولی‌الله بهاریان با رای مجمع برای ۴ سال به عنوان ریئس هیئت کشتی استان همدان انتخاب شد و سکان کشتی همدان را در دست گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *