فعالیت بیش از ۲۷ هزار نفر در ستاد انتخابات استان همدان

غرب ایران – استاندار همدان گفت:در مجموع ۲۷ هزار و ۶۴۹ نفر در برگزاری انتخابات فعالیت دارند.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ علیرضا قاسمی فرزاد گفت: در ۷ حوزه انتخابیه و ۱۰ شهرستان یک انتخابات باشکوه درحال برگزاری است و در سطح استان ۱۳۴۹ شعبه اخذ رای وجود دارد.

استاندار گفت: از ساعت ۸ صبح امروز کار رای گیری از مردم عزیزمان در سطح استان که پای کار بودند، آغاز شد.

استاندار همدان گفت: از تعداد مذکور ۱۰۰۳ شعبه ثابت بوده و ۳۴۶ شعبه سیار، ۶۳۴ شعبه شهری و ۷۱۵ شبعه روستایی بودند و ۱۳هزار و ۴۲۷ نفر اعضای شعب و ۱۳۴۹ نفر تعرفه دار هستند.

قاسمی فرزاد گفت: ۱۱۸۶ نفر خدماتی و ۱۴۰۱ نفر راننده در شعب، عوامل انتظامی، سپاه و بسیج ۳ هزار و ۷۷۲ نفر، ناظرین هیئت نظارت استان ۴هزار و ۹۹۱ نفر و بازرسین ۱۵۲۳ نفر که در مجموع ۲۷ هزار و ۶۴۹ نفر در برگزاری انتخابات فعالیت دارند.

این مقام مسئول گفت: ۴۴۵ نفر خبرنگار نیز در سطح استان کار خبر رسانی و اطلاع رسانی برگزاری انتخابات را عهده دار هستند و تا نزدیک ظهر حدود ۱۲۵ هزار تعرفه مصرف شده است.

استاندار همدان در ادامه درخصوص مشارکت افزایی انتخابات از برگزاری ۱۴۱ دوره آموزشی در راستای توانمندسازی خبر داد و گفت: کلیه اعضای شعب، کاربران فناوری، بازرسان، سربازرسان، هیئت‌های اجرایی و نمایندگان فرماندار برگزار در این جلسات حضور داشتند.

قاسمی‌فرزاد گفت: ۸۸۵ نشست مشارکت افزایی در سطح استان و در شهرستان‌ها برگزار شد و دوره‌های آموزشی نیز برای فرمانداران و بخشداران برگزار شد.

وی با بیان اینکه جلساتی با سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد نیز یک جلسه مفصل با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از مدیران سازمان‌های مردم نهاد داشتیم، گفت: جلسات متعدد با اقشار مختلف اعم از رای اولی‌ها، دانشگاهیان و اساتید، فرهنگیان، کارگران، ورزشکاران، اصحاب فرهنگ و رسانه و هنر، پرسنل فعالان رسانه و فضای مجازی، کارکنان هلال احمر، روحانیون، کشاورزان، روستائیان و جامعه پزشکی و اصناف و بازار، معتمدین محلات و بانوان برگزار شد.

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.