مدال آوران همدانی بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و چین تجلیل شدند

غرب ایران – با حضور جمعی از مسئولان، ورزشکاران و پیشکسوتان این عرصه، مدال آوران همدانی بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و چین تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، آیین تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و چین با حضوررجمعی از ورزشکاران و مسئولان برگزار شد. 

در این برنامه حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه هر کسی پرچم استان را بالا ببرد افتخار آفرین است اظهار داشت: پیشکسوتانی که در جمع خود دادیم افتخار آفرینان در زمینه های گوناگون هستند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی در این استان قدم های بزرگی برداشته است به گونه ای که میزان زیر ساخت هایی که برای استان ایجاد شده با گذشته قابل مقایسه نیست افزود: هر آنچه لازم بود برای ورزش قدم برداشته شود، در حد وسع و توان برداشته شده و ادامه دارد.

نماینده مردم همدان با اشاره به اینکه گلایه مندی دارم از افرادی که تلاش های ما را تبدیل به پرچم نمی کنند مطرح کرد: توقع ما این است که پیشکسوتان به میدان آمده و بزرگی کنند، کار انجام شده را در سطح کشور مطرح کنند و کار را جلو ببرند.

وی با بیان اینکه امروز همه به این نتیجه رسیدند که مجتمع های بزرگ ورزشی در اختیار ورزشکاران و برنامه های کشوری باشد ادامه داد: وقتی میگوییم استان همدان رو به رشد و توسعه است برخی تردید می‌کنند البته عموم مردم سخنان را می پذیرند و اینگونه نیستند و خواص اینگونه اند. 

حاجی بابایی با این توضیح که هیچ کار بزرگی انجام نداده ایم که در مسیرش مین گذاری نشده باشد گفت: سه سال به دنبال ایجاد تراموا در استان همدان بودیم تا اینکه به همت استاندار جلسه آن برگزار شد علاوه بر این وزیر کشور نیز طرح احداث تراموای همدان را اعلام کرد.

وی از تبدیل شدن کنار گذر سید جمال الدین اسدآبادی همدان به اتوبان خبر داد و مطرح کرد: وزارت راه چند روز پیش اجرای این طرح را اعلام کرد طرحی که با هزینه ملی احداث می‌شود .

نماینده مردم همدان با این توضیح که امروز حتی در روستاهای استان سالن های استاندارد در حال ساخت است افزود: بدانید آینده شما در استان آینده درخشانی است و جزو استان‌های برتر در زمینه های گوناگون خواهیم بود امروز ما نیاز به ۵ هزار کارگر ماهر در استان داریم تا واحدهای تولیدی با ظرفیت کامل کار کنند از سوی دیگر در روستایی مثل نگارخاتون ۱۳۰ واحد مجوز گرفته و ۷۵ واحد فعال است.

علیرضا قاسمی فرزاد نیز در این برنامه با بیان اینکه پرچم نماد اعتقادات، ارزش و .. است و جایگاه آن جایگاه والا و رفیعی است اظهار داشت: کسانیکه به پرچم احترام می‌گذارند در واقع به همه ارزش های ملت احترام می گذارند و از این رو این افراد شایسته احترامند.

وی با اشاره به اینکه همه کسانیکه در این مسیر شرکت کرده و افتخار آفریدند برای ما محترم هستند حتی کسانیکه نتوانستند مدالی کسب کنند گفت: آنچه جامعه به آن نیاز دارد این است که ورزش به صورت گسترده و همگانی مورد توجه قرار گرفته تا سلامت جامعه تضمین شود موضوع مهمی که باید از دوران کودکی مورد توجه باشد.

استاندار همدان با قدردانی از مدیریت مجموعه ورزش و جوانان برای توجه به ورزش همگانی و قهرمانی اضافه کرد: ورزش و جوانان به زیر ساخت ها هم توجه دارد و اعتبارات خوبی را دولت در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: در ورزش معلولان نیز عزم و اراده پولادین آنها قابل تقدیر و تحسین است این عزم و اراده ای که دارند و با آن این چنین در دنیا افتخار آفرینی می کنند.

 حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان نیز با بیان اینکه تلاش ما این بوده که از ظرفیت استان استفاده کنیم اظهار داشت: در بخش ورزش همگانی نیز تلاش کردیم مردم استان را در همایش های پیاده روی شرکت کنند.

وی با این توضیح که در اقصی نقاط استان برای تمام پروژه های نیمه کاره تخصیص اعتبار شده و در ۱۰ شهرستان پروژه ها فعال هستند مطرح کرد: امسال ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به هیئت ورزشی پرداخت شد که این مبلغ در سال گذشته بیش از ۳ میلیارد تومان بود.

حقیقی با اشاره به اینکه توانسته ایم میزبان مسابقات باشیم به گونه ای که مسابقات والیبال برفی اولین بار در کشور در همدان برگزار شد گفت: اراده کل ورزش و جوانان توانست پس ازچند سال در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را به دست آورد.

وی با بیان اینکه هر آنچه در ورزش هزینه شود سرمایه گذاری است افزود: امسال ۳۴۰ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی مصوب شده که امیدواریم بتوانیم تخصیص آن را بگیریم.

انتهای پیام/ ن

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.