دبیر شورای فرهنگ‌عمومی کشور اعلام کرد؛

تخصیص اعتبار برای استان های دارای نقشه مهندسی فرهنگی

غرب ایران- دبیر شورای فرهنگ‌عمومی کشور گفت: برای استان‌هایی که نقشه مهندسی فرهنگی و طرح‌های دقیقی انجام دادند اعتبار در نظر گرفته‌ایم.

‌به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، سیدمجید امامی در اولین گردهمایی شوراهای فرهنگ‌عمومی استان همدان، گفت: همدان شأن بسیار بالایی در عرصه هنر، اخلاق و عرفان در سطح کشور دارد که لازم است با تولید محتوای مناسب جایگاه ویژه‌ی آن احیا شود.

وی به اشاره به اینکه سرمایه اصلی حرکت فرهنگی این استان باید سابقه تاریخی و پیوند نام همدان با مفاخری همچون بوعلی‌سینا باشد، اظهار کرد: اساس رویکرد دولت مردمی و انقلابی ایران قوی و شورای عالی انقلاب فرهنگی این است که اعتبارات فرهنگی باید استان‌پایه شود.

دبیر شورای فرهنگ‌عمومی کشور یادآور شد: برای استان‌هایی که نقشه مهندسی فرهنگی و طرح‌های دقیقی انجام دادند اعتبار در نظر گرفته‌ایم.‌

امامی خاطرنشان کرد: در آئین‌نامه جدید شورای فرهنگ‌عمومی استان‌ها، دستگاه‌های اجرایی ملزم اند اولویت برنامه‌های سالانه‌ی شورا را پیگیری کنند.

وی یادآور شد: حضور بیش از ۱۰ عضو حقیقی باعث مردمی‌تر شدن و نزدیکی به جمهوریت مردمی در این پارلمان فرهنگی شده است.

انتهای خبر/ م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.