مردم دارالمومنین همدان به میدان آمدند/ محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی ‌

غرب ایران – مردم دارالمومنین همدان امروز در تجمع‌های مختلف در سراسر استان، جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به بیمارستان غزه را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، امروز ، ندای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»؛ «فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است» با حضور پرشور و شعور مردم در سراسر استان همدان طنین‌انداز شد. مردم به جهانیان و ابرقدرت‌های جهان اعلام کردند که هرگز از آرمان‌های مقدس خود تا نابودی اسرائیل دست برنمی‌دارند.

رژیم غاصب صهیونیستی دیشب در وحشی‌ترین جنایت خود بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد که موجب شهادت شمار زیادی از بیماران و کارکنان بی دفاع این مرکز درمانی شد.

شرکت کنندگان در این تجمع با اهتزاز پرچم‌های فلسطین ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه و آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی انزجار خود را از این حمله ناجوانمردانه اعلام کردند.

حاضران با سردادن شعار “مرگ بر اسرائیل”، “مهدی بیا مهدی بیا غزه شده کرب و بلا”، ” نه سازش، نه تسلیم نبرد با اسراییل” جنایت ددمنشانه صهیونیست‌ها در حمله به زخمی‌ها و بیماران بی دفاع در بیمارستان غزه را محکوم کردند.

انتهای پیام/ن

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی

غرب ایران - مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: دیواره تاریخی کشف شده در میدان باباطاهر در صورت تایید کارشناسان باستان‌شناسی همدان به جاذبه گردشگری جدید همدان تبدیل می‌شود.