حضور ۱۷ ورزشکار و مربی همدانی در بازی‌های آسیایی و پارآسیای ۲۰۲۳ قطعی شد

غرب ایران – مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: حضور ۱۲ ورزشکار و ۵ مربی همدانی در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی ۲۰۲۳ قطعی شده است.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛علی حقیقی با بیان این بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو از ابتدای مهرماه آغاز می‌شود و پس از آن مسابقات پارآسیایی برگزار خواهد شد اظهار داشت: تاکنون حضور ۱۲ ورزشکار و ۵ مربی از استان همدان در این رقابت‌ها قطعی شده است.

وی افزود: احتمال افزایش ورزشکاران همدانی حاضر در بازی‌های آسیایی و‌پاراآسیایی هانگژو به ۱۴ ورزشکار وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: میلاد جباری و محمدرضا کبودرآهنگی در کبدی، شیما صفایی در پینگ پنگ، مینا قربانی در تیراندازی، کیمیا زارعی در قایقرانی و مریم بربط در جودو ورزشکاران همدانی هستند که حضورشان در بازی‌های آسیایی هانگژو قطعی شده است.

حقیقی تصریح کرد: در پارآسیایی هانگژو نیز حضور مهرداد مرادی و وحید علی نجیمی در دوومیدانی نابینایان و کم بینایان، میلاد سوری و نعمت الله سرافراز در گلبال و زهرا نجاتی عارف در والیبال نشسته و فاطمه بیات در شطرنج قطعی شده است.

وی از خاطره صادقیان در والیبال نشسته، کولیوند در گلبال و مهدی رحیمی در دوومیدانی نابینایان و کم بینایان به عنوان‌مربیان همدانی حاضر در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۳ نام برد و گفت: وحید خراقانی در کبدی و ساسان شهسواری در تیراندازی به عنوان مربی از استان همدان در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ حضور خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به این که کاروان جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات با عنوان کاروان شهید حججی حاضر می‌شود تاکید کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان برای هر ورزشکار همدانی که در این مسابقات بتواند صاحب گردن‌آویز طلا، نقره و برنز شود به ترتیب، ۱۰۰ میلیون تومان، ۵۰ میلیون تومان و ۲۵ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته است.

وی با اشاره به این که این جوایز جدا از جوایزی است که کمیته المپیک و فدراسیون‌های مربوطه برای ورزشکاران خود در نظر گرفته‌اند اظهار داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان با پرداخت حقوق ماهیانه و تامین مکمل‌ رایگان ورزشکاران همدانی مستعد حضور در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو را حمایت کرد.

انتهای پیام/ن

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.