۹۹ پروژه در همدان به بخش خصوصی واگذار شد

به گزارش غرب ایران ؛  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری همدان از واگذاری ۹۹ پروژه به بخش خصوصی خبرداد و گفت: از ۹۹ پروژه واگذاری شده به بخش خصوصی در استان۵۰ پروژه جدید، یک پروژه نیمه تمام و ۴۸ پروژه تکمیل شده است.

سید اسکندر صیدایی ، در ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان، اظهار کرد: از این ۹۹ پروژه واگذار شده به بخش خصوصی ۲۹ پروژه مربوط به منابع طبیعی و ۲پروژه مربوط به آموزش فنی و حرفه ای است.

وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی و آب و فاضلاب روستایی در واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی فرایند خوبی را طی می‌کنند، تصریح کرد: از پروژه واگذار شده ۲ پروژه مربوط به علوم پزشکی، ۹پروژه مربوط به جهاد کشاورزی،۱۰ پروژه مربوط به آموزش و پرورش و ۴ پروژه مربوط به آب منطقه‌ای است.

صیدایی یادآور شد: همچنین شرکت آب و فاضلاب ۱۵ پروژه، ورزش و جوانان ۴ پروژه و شرکت شهرک‌های صنعتی یک پروژه به بخش خصوصی واگذار کرده است.

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزی استان همدان بیان کرد: از ۹۹ پروژه واگذار شده به بخش خصوصی در استان۵۰ پروژه جدید، یک پروژه نیمه تمام و ۴۸ پروژه تکمیل شده است .

برگزاری ۶ رویداد استارتاپی در همدان 

رئیس پارک و علم فناوری استان همدان نیز در این جلسه گفت: در سال‌جاری هدف گذاری پارک علم و فناوری استان برگزاری ۱۰ رویداد استارتاپی بوده که در مدت ۹ ماه ۶ مورد برگزار شده است.

مجید کزازی با اشاره به اینکه هدف‌گذاری امسال برگزاری ۲۰ دوره‌ و کارگاه‌ آموزشی بودهاست، خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه امسال ۱۰ دوره برگزار شده است.

وی ادامه داد: حضور در نمایشگاه تخصصی برای صادرات و معرفی واحد‌های فناور ۹ مورد بوده که بیشتر از هدف‌گذاری انجام شده است.

وی با اشاره به تشکیل صندوق پژوهش و فناوری، گفت: امروز سیاست پولی حاکم بر کشور مناسب فناوری نیست .

کزازی ادامه داد: صندوق پژوهش و فناوری یک صندوق ریسک‌پذیر است که هدف از تشکیل آن سود آوری نیست بلکه حمایت از ایده‌ هدف قرار دارد.

رئیس پارک و علم فناوری استان همدان با بیان اینکه در شرف اخذ مجوز برای صندوق پژوهش و فناوری هستیم ، تأکید کرد: به احتمال زیاد قبل نوروز ۹۸ مجوز صندوق گرفته شود.

برنامه‌ها باید براساس بیانیه مقام معظم رهبری تنظیم شود 

معاون عمرانی استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه باید بیانیه مقام معظم رهبری را چندین بار خواند اظهار کرد: این بیانیه جامع و کامل است و برنامه‌ها باید براساس آن تنظیم شود.

محمودرضا عراقی با اشاره به اینکه نخستین توسعه‌ای که باید اتفاق افتد، توسعه انسانی است افزود: در بسیاری از کار‌ها حرفه‌ای هستیم، اما در مدیریت حرفه‌ای نیستیم.

وی تأکید کرد: در مدیریت حرفه‌ای باید خواسته‌ها حرفه‌ای و نرم بیان شود و باید در حرفه‌ای شدن خود در مدیریت کار کنیم.

 

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

توزیع میوه شب عید همدان آغاز شد

غرب ایران- مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: ۶۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در این استان تامین شده و از صبح امروز (شنبه) ۲۶ اسفند توزیع آن شروع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *