حضور پر شور مردم ایران بیعت با رهبری و شهدا و مانور مقاومت مقابل دشمن است

به گزاش غرب ایران ، حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در همدان، اظهار داشت: امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد که زبان من برای تشکر از ملت قاصر است.

وی با تاکید بر اینکه حرکت امروز شما مردم مصداق بیعت با رهبری و شهیدان و تعظیم شعائر الهی و یک نشانه خدایی است، تصریح کرد: حضور امروز شما مانور مقاومت و جلوه تبری از دشمنان اسلام و قرآن که در راس آن آمریکای جنایتکار قرار دارد است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه راهپیمایی امسال ویژگی‌هایی دارد که تنها مختص امسال است، ابراز کرد: به فضل خدا آمریکا در شدیدترین شرایط تحقیرش قرار دارد.

خاتمی با اعلام اینکه آمریکا دنبال ایجاد خاورمیانه ای بزرگ و تحت سلطه گرفتن کشورهای منطقه بود گفت: نه تنها به این هف نرسیده است، بلکه در وضعیتی قرار دارد که رئیس جمهورش اعلام می‌کند ما با وجود هزینه هفت تریلیون دلار در عراق مجبوریم مخفیانه و شبانه و دزدانه به این کشور سفر کنیم. چه تحقیری بالاتر از این است.

وی اظهار اداشت: آمریکا به دنبال نشست ضد ایرانی ورشو بود که این نشست نیز پیش از آغازش با شکست رو به رو شد.

هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جان بولتن این عنصر حقیر آمریکایی و ضد ایرانی اعلام کرده بود نمی‌گذاریم ایرانی‌ها ۴۰ سالگی انقلاب خود را جشن بگیرند، تاکید کرد: امروزبه کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با شعار با شکوه مرگ بر آمریکا برگزار شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران پیروز میدان هستند و تاکنون آمریکا را شکست داده ایم، تصریح کرد: امیدواریم تا سال‌های آینده نابودی استکبار جهانی را جشن بگیریم.

خاتمی ابراز کرد: دیوانه حاکم بر آمریکا گفته بود شدیدترین فشارها را علیه ایران تحمیل می‌کند، همه این تحریم‌ها برای آن بود که مردم به راهپیمایی نیایند اما به حمدالله مردم استقبال بسیار خوبی از این راهپیمایی داشتند.

وی گفت: شما ملت ایران دولت خود ساخته و آدم‌کش داعش را نابود کردید، تکفیری‌های خیانت کار که نامش را دولت داعش گذاشتند، امروز اسمی از این وحشی‌ها نیست که این از برکات انقلاب اسلامی بوده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: ما در اوج اقتداریم، چراکه اگر نبودیم استکبار جهانی این چنین برای ما توطئه نمی‌کرد و این توطئه‌ها علیه جمهوری اسلامی نشانه اقتدار ملت است و این پایان شیطنت‌های دشمنان است و توطئه‌ها به خود آن‌ها برخواهد گشت.

خاتمی با بیان اینکه استکبارجهانی خواب‌های بسیاری برای ما دیده است و گرانی و فشارها از جمله نقشه‌های دشمنان برای جدایی ملت ایران از نظام و انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: اما به یاری خدا، این مردم ولایت مدار از نظام و انقلاب تا آخرین نفس و قطره خون دفاع می‌کنند.

وی تاکید کرد: این مردم خوب، پیامی هم برای مسئولان دارند، مسئولان، ما به وظیفه خود عمل کرده‌ایم، مقابله با گرانی‌های افسار گسیخته، مدیریت جهادی، نظارت دائم، مبارزه قاطع با مفسدان اقتصادی باید مد نظرقرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم ما دین خود را ادا کرده‌اند، گفت: خواب دیگری که دشمنان برای ما دیدند، نا امید کردن ملت ایران از انقلاب اسلامی است اما مردم ما تا آخرین قطره خون خود پای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

خاتمی گفت: در شبکه‌های ماهواره ای موج ناامیدی را به جامعه پمپاژمی‌کنند اما باید بدانند که ملت ایران امروز نقشه‌ها و تحریم‌های دشمنان نقش برآب می‌کنند.

وی افزود: مردم خوب نظام جمهوری اسلامی ایران، ۴۰ سال پیش دزدها را از کشور بیرون کردند، بنابراین باید مراقب باشیم که دزدهایی که آن مردم با رشادت و از خودگذشتی از کشور بیرون کردند از پنجره لوایح استکباری وارد کشور نشوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: متاسفانه مدتی کشور معطل آمریکا و برجام و بدعهدی آمریکا بود، و الان نیز نوبت به اروپا رسیده است. باید بدانید که اروپا نیز مثل آمریکا قابل اعتماد نیست.

خاتمی افزود: هر دو پیله کردند تا به اقتدار موشکی ما آسیب بزنند. اما همه پای اقتدار موشکی ایستاده اند و اقتدار موشکی ایران با برد بیش از تا ۱۵۰۰ کیلومتر خواب را از چشم دشمنان ربوده است.

وی تاکید کرد:دشمن اگر کوچکترین خطایی کند با برخورد موشکی ما رو به رو می‌شود.

 

انتهای پیام/ م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

توزیع میوه شب عید همدان آغاز شد

غرب ایران- مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: ۶۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در این استان تامین شده و از صبح امروز (شنبه) ۲۶ اسفند توزیع آن شروع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *