شگفتی سازی مردم همدان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

به گزارش غرب ایران  از ماه‌ها قبل دشمنان نظام با برنامه‌ریزی‌هایی سعی داشتند جشن ۴۰ سالگی انقلاب را تلخ کنند تاجایی که با فشارهای گوناگون اقتصادی و افزودن بر شدت جنگ نرم برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن تلاش می کردند.

اما برای اهمیت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید مروری به صحبت‌های مقام معظم رهبری که همیشه نقشه راه را برای ملت ایران نمایان کرده‌ و توطئه‌های دشمنان انقلاب را گوشزد کرده اند؛ داشت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال گذشته باوجود آنکه شاهد این حجم اقدامات عملیاتی دشمن در فشار اقتصادی حاصل از تحریم‌ها نبودیم به مناسبت گرامیداشت سالروز انقلاب اسلامی و اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فرمودند که ایام‌الله و مناسبت‌های مهم انقلاب اسلامی مایه قوام و استحکام نظام است و امسال به دلیل یاوه‌گویی‌های برخی دولتمردان آمریکایی و غیرآمریکایی، مردم که احساس کردند دشمن در حال کمین گرفتن است، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از همیشه گرم‌تر و پرشورتر حاضر شدند و همه آمدند.

تاریخ را که ورق می زنیم در چند ماه گذشته مردم شاهد توطئه‌هایی بسیار شدید از جانب شیطان بزرگ آمریکا بوده اند و ترامپ برای فشار ظالمانه بیشتر به مردم ایران از برجام خارج شد تا فشارهای خود را بر اقتصاد ایران گسترش دهد و با متورم کردن بازار ایران و فشارهای اقتصادی مردم ایران را نسبت به انقلاب بدبین کند اما ملت ایران در این ۴۰ سال از سخت‌ترین گذرگاه‌ها عبور کرده‌ و نشان داده‌اند که در شدیدترین تحریم ها نیز که قرار بگیرند، همچنان پای آرمان های امام خود خواهند ایستاد.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ در چهلمین سالگرد انقلاب یک پیام مهم برای تمامی دشمنان انقلاب اسلامی داشت و آن اینکه بدانند مردم ایران همچنان بعد از گذشت ۴۰ سال پای این نظام و آرمان‌های امام راحل بوده و به رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای وفادار هستند و هیچ‌گونه مشکلی نمی‌تواند باعث شود که مردم از راهی که رفته‌اند بازگردند.

آری دارالمؤمنین همدان همواره صحنه حماسه سازی بوده و ۲۲ بهمن ۹۷ نیز حماسه دیگری از دیار عالمان هگمتانه شکل گرفت و در این میان فرقی نمی کرد که حاضران انقلاب را درک کرده باشند و یا از نسل سوم و چهارم انقلاب باشند چون همه از پیر و جوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشتند تا به تمامی اجنبی‌هایی که خارج از این مرزوبوم نشسته‌اند و در انتظار شکست اراده این مردم هستند بفهمانند که هیچ‌گاه مردم از انقلاب خود خسته نشده و نخواهند شد.

امروز بار دیگر ملت غیور و ولایت مدار دارالمومنین همدان لبیک گویان به خیابان ها آمدند و با آرمان های پاک انقلاب تجدید پیمان کردند؛ آری مردم انقلابی و فهیم همدان با وجود سردی هوا و بارش برف با حضورخروشان و بی سابقه خود در خیابان های شهر فریاد ضد استکباری سردادند و بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ انقلاب در همدان افزودند.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

توزیع میوه شب عید همدان آغاز شد

غرب ایران- مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: ۶۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در این استان تامین شده و از صبح امروز (شنبه) ۲۶ اسفند توزیع آن شروع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *