همه روستاهای بیش از ۱۰ خانوار از نعمت برق و گاز بهره‌مندند

به گزارش غرب ایران، محمود رضا عراقی در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان ملایر، بهره‌مندی روستاهای بالای ۱۰ و ۲۰ خانوار استان از نعمت برق و گاز را از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: در حال حاضر ۷۶ درصد روستاها و صدر صد شهرهای همدان از نعمت آب شرب سالم برخوردارند.

وی با بیان اینکه امسال در چهل‌سالگی انقلاب بیشتر طرح‌هایی که در استان همدان داشتیم پروژه‌های قابل بهره‌برداری بوده و طرح‌های کلنگ زنی مربوط به بخش خصوصی بوده است تصریح کرد: امسال ۷۹۷ طرح عمرانی با اعتبار یک هزار و ۴۶۱ میلیارد تومان بهره‌برداری یا کلنگ زنی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان افزود: از این میزان طرح ۷۰۱ طرح با اعتبار ۸۷۹ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی تعداد ۹۰ پروژه با اعتبار ۵۸۲ میلیارد تومان نیز شروع شده است.

عراقی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال تعداد ۵۸ طرح عمرانی اقتصادی با اعتبار ۱۸۱ میلیارد تومان در شهرستان ملایر افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است تصریح کرد: در چهل سالگی انقلاب با احتساب طرح‌های دهیاری این شهرستان تعداد ۱۴۰ پروژه تولیدی، اقتصادی ،آموزشی و ورزشی قابل افتتاح و‌کلنگ‌زنی داشته است.

وی ابراز کرد: همزمان با ششمین روز از دهه فجر تعداد ۱۰ پروژه با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۳۱۹ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان افتتاح مخزن آبرسانی روستای حسین‌آباد شاملو، راه‌اندازی بانک کشاورزی اسلامشهر آق گل، زمین چمن مصنوعی، شهر جوکار، افتتاح دو باب مدرسه بنیاد برکت، افتتاح آبشار بام ملایر را از جمله طرح‌های افتتاحی ملایر در ششمین روز دهه فجر در چهل سالگی انقلاب اعلام کرد.

عراقی با اشاره به حمایت و توجه دولت برای تکمیل و اتمام طرح‌های نیمه تمام گفت: دهه فجر امسال شاهد حجم بالایی از طرح‌های افتتاحی در استان بودیم.

انتهای پیام/ خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *