قائده پرداخت حقوق پزشکان و دیگر مشاغل، درست نیست

به گزارش غرب ایران مسعود پزشکیان در نشست چهل سالگی انقلاب، آموزش و پرورش و سرمایه اجتماعی افزود: قائده پرداخت حقوق پزشکان و دیگر مشاغل، درست نیست و ما در مجلس به دنبال ایجاد عدالت در پرداخت ها هستیم.
وی با بیان اینکه باید با جامعه صادق باشیم گفت: پرداخت مالیات وقتی نیست باید برای هیچکس نباشد و وقتی هست باید برای همه باشد.
پزشکیان افزود: در ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی، دشمنان با راه اندازی بحث های قومیتی، تحمیل هشت سال جنگ و ترور بهترین های کشور، به دنبال ضربه به انقلاب بودند و افرادی همچون شهید بهشتی و شهید مطهری از سرمایه های انقلاب را از ما گرفتند.
وی با بیان اینکه کسانی که ماندند بارشان سنگین تر از آنهایی است که رفتند اظهار داشت: ما که ماندیم و مسئولیتی را قبول کردیم به طور قطع بار سنگین تری نسبت به شهدا داریم.
پزشکیان افزود: خرید آهن هزینه است اما پرورش انسان ها سرمایه محسوب می شود و ما وقتی از انرژی هسته ای حرف می زنیم منظور پرورش دانشمندان هسته ای به عنوان سرمایه های نظام است.
نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حکومت باید به کسانی فکر و کمک کند که توانایی ندارند ادامه داد: باید به فکر مردم باشیم تا پشت انقلاب بایستند همانطور که تا الان ایستاده اند.
پزشکیان با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است تا با مقایسه امروز و چهل سال پیش بدانیم چقدر با آرمان های انقلاب فاصله داریم افزود: در این اوضاع و شرایط اقتصادی همه با هم صبر و تحمل کنیم نه اینکه برخی در اشرافیت زندگی کنند.
نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه معلم ها مسئول شکل دهی فکر مسئولان و مدیران هستند اظهار داشت: باید معلم ها بپذیرند می توانند ذهن بهتری برای آیندگان درست کنند چراکه معلمان قدرتی دارند که می توانند با پرورش نیرو آینده کشور را بسازند.
پزشکیان افزود: هر کس در هر کجای کشور هست می تواند با مسئولیت پذیری در انجام امور اثر بخش باشد.
نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: باید انقلاب را پاس بداریم چرا که آدم هایی ما را به اینجا رساندند که برای ارزشها جان خود را از دست دادند.
وی تاکید کرد: اگر می خواهیم انقلاب بماند باید سرمایه های اجتماعی حفظ شوند و در برابر قلدری آمریکا ایستادگی کنیم.

انتهای پیام /م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *