احتمال اعمال محدودیت‌های جدید به دلیل شیوع کرونا در همدان

به گزارش غرب ایران ، سید سعید شاهرخی استاندار همدان در مراسم افتتاح درمانگاه امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد: همدان در شرایط هشدار کرونایی قرار گرفته و برای حفظ سلامتی شهروندان احتمال اعمال محدودیت‌های جدید وجود دارد

وی با تاکید بر اینکه با رعایت نکات بهداشتی و همراهی عمومی، از این وضعیت عبور خواهیم کرد، گفت: مردم باید پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا را بیش از پیش رعایت کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه برای عبور از وضعیت هشدار کرونایی استان همدان نیاز به همراهی و همکاری مردم داریم به افتتاح درمانگاه امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و گفت: تلاش نیروی انتظامی استان همدان با مدیریت سردار کامرانی صالح برای خدمت به سلامت اجتماعی مردم قابل تقدیر و تشکر است.

شاهرخی افزود: این‌که نیروی انتظامی به کمک جامعه سلامت آمده تا بتواند به سلامت عموم مردم و خانواده نیروی انتظامی در این راستا خدمت کند، در چنین شرایطی جای بسی امیدواری است.

امام جمعه همدان نیز بیان کرد: در احادیث و روایات بر رعایت بهداشت تاکید شده بنابراین رعایت بهداشت یک اخلاق الهی است.

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی افزود: در حال حاضر  در شرایط سخت جولان ویروس کرونا قرار داریم بنابراین از مردم می خواهیم با استفاده از ماسک، شستشوی مرتب دست ها و رعایت فاصله اجتماعی، مراقبت لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: بسیاری از مردم شیوع ویروس کرونا و احتمال ابتلا به این ویروس را باور ندارند بنابراین باید وضعیت شدید کرونا و آثار ابتلا به این ویروس به مردم نشان داده شود.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *