وضعیت استان همدان به لحاظ شیوع ویروس کرونا زرد شده است

به گزارش غرب ایران ؛ استاندار همدان گفت: استان همدان به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت زرد قرار گرفته است و باید بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

سیدسعید شاهرخی در ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه وضعیت استان‌های همجوار همدان ما را موظف می‌کند با توجه به بازگشایی‌های صورت گرفته، نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به صورت جدی رعایت کنیم، گفت: اگر مردم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند، محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مجالس عروسی و بیان اینکه مردم باید مراقب باشند با بی توجهی به طرح فاصله گذاری فیزیکی، مراسم عروسی به مراسم عزا تبدیل نشود، گفت: دستگاه‌های متولی نظارت جدی‌تر و پیگیری بیشتری بر رعایت پروتکل‌ها و موارد خاص همچون فعالیت تالارها داشته باشند.

استاندار همدان با بیان اینکه باید بتوانیم ضمن رعایت نکات بهداشتی، با شرایط کرونایی زندگی کنیم، گفت: وضعیت استان همدان در مجموع در خصوص شیوع کرونا زرد است و فامنین و کبودرآهنگ نسبت به هفته گذشته، به سوی بهبودی پیش رفته‌اند.

شاهرخی با بیان اینکه از مردم استان همدان درخواست داریم، با صبر و شکیبایی، نهایت همکاری را با مراجع مرتبط داشته باشند؛ گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید موردتوجه باشد.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از فردا

غرب ایران - راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنجشنبه ۹ فروردین ماه آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *