برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان درفضای مجازی

به گزارش غرب ایران ؛مرتضی قائمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان به شکل مجازی برگزار می‌شود گفت: امتحانات واحد‌های دانشگاهی استان همدان براساس بخش‌نامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه امتحانات مجازی دانشگاه آزاد واحد همدان در بستر سامانه (سیدا ۷) و واحد‌های دیگر استان همدان در بستر (سیدا ۴) از روز شنبه ۳۱ خردادماه برگزار خواهد شد افزود: پس از مشورت با کارشناسان و مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد استان همدان، تصمیم گرفتیم که از بستر سامانه سیدا برای برگزاری امتحانات مجازی دانشجویان استفاده کنیم و تست‌های لازم را برای آن انجام داده‌ایم.

قائمی ادامه داد: خوشبختانه کارشناسان دانشگاه شبانه روز درحال تلاش هستند تا امتحانات مجازی در سراسر استان همدان به بهترین شکل برگزار شود و مشکلات زیرساختی به حداقل ممکن برسد.

این مسئول بیان کرد: به دنبال این هستیم که دانشجویان حین برگزاری آزمون  از لحاظ فنی دچار مشکل نشوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان اظهار داشت: سامانه سیدا جزو بهترین بستر‌های موجود برای برگزاری امتحانات مجازی بود و با تلاش کارشناسان، مشکلات فنی آن را برطرف خواهیم کرد.

قائمی گفت: آزمون های بیشتر دانشجویانی که در سطح استان دسترسی به اینترنت ندارند و در واحد‌های کوچک با تراکم جمعیتی کم تحصیل می کنند   با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان اضافه کرد : تصمیم گیری برای طراحی سوالات به دو صورت تستی، تشریحی و ترکیبی از این دو، به استادان واگذار شده است.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *