انقلاب یک حقیقت و موجود زنده است که تولد، قوام و عمر طولانی دارد

به گزارش غرب ایران ؛  سردار مظاهر مجیدی  در آیین تکریم سرهنگ کامران کریمی و معارفه سرهنگ حسن مرادی فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند که در سالن اجتماعات مجتمع امام خمینی(ره) نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: مردم ولایت مدار با اتکا بر ایمان، اسلام و رهبری برای خود هدفی بزرگ تعریف کرده و در این راستا قدم برمی‌دارند.

وی گفت: مردم نهاوند نیز همچون مردم سایر نقاط کشور با روحیه ولایت مداری و تبعیت از مقام‌ معظم رهبری همواره پشتوانه انقلاب هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به وقایع تاریخ انقلاب نهاوند همچون شهادت گروه انقلابی ابوذر در ۳ بهمن، سرنگونی مجسمه شاه گفت: بهمن نهاوند در طول ۴۰ سال گذشته نشان می‌دهد که یک تاریخ پر حماسه را برای جمهوری اسلامی رقم‌زده است.

وی با اشاره به قرارگرفتن در آستانه فجر فاطمی و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، گفت: انقلاب یک حقیقت و موجود زنده است که تولد، قوام و عمر طولانی دارد.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همیشه از آینده‌ای روشن سخن می گویند و این نگاهی عمیق است، تأکید کرد: استکبار تمام توان خود را به کار گرفته تا نظام را ناکارآمد معرفی کند اما مردم ایران و فرزندان نهاوند آن‌هایی هستند که در عملیات کربلای ۴ و ۵ خوش درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در این دو عملیات وقتی توان مقابله با رزمندگان را نداشت به بمباران پرداخت، گفت: بدانید هر جا که دشمن وارد شده،   تمام توان خود را گذاشته خوب و انقلابی عمل کرده ایم.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان بابیان اینکه امروز خداوند توفیق داده که بعد از ۴۰ سال با توطئه‌های متعدد توانسته‌ایم‌ راست‌قامت بایستیم، گفت: این مهم جز به برکت وجود مقام ‌معظم رهبری شدنی نبود.

وی ضمن بازخوانی توطئه‌های دشمن در چند ماه اخیر، گفت: دشمن از ابتدای امسال برای ما برنامه‌ریزی کرد تا ایران اسلامی را از پای درآورد.

وی بابیان اینکه صحبت‌هایی همچون تابستان داغ، نابودی ایران در دی‌ماه ۹۷ و یا برگزاری کریسمس در تهران عنوان می شد، گفت: خداوند به ما توجه کرده و مقام معظم رهبری توطئه‌ها را می‌بیند و از قبل برنامه‌ریزی کرده و برنامه های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

سردار مجیدی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که می‌فرمایند ما ۲۵ سال آینده اسراییل را نمی‌بینیم، گفت: سیلی‌هایی که ایران اسلامی به دشمن زده امروز آن‌ها را بر آن داشته تا فشار بیاورند و توطئه افکنی کنند.

وی افزود: امیدواریم انشالله با همدلی و روابطی که بین مسئولین ایجاد خواهد شد از این پیچ تاریخی به‌خوبی گذر کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره با تکریم و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه نهاوند، گفت: از چند ماه پیش به سبب پایان دوره مسئولیت سرهنگ کامران کریمی در نهاوند بران شدیم تا سرهنگ حسن مرادی را برای جایگزینی وی در نهاوند انتخاب کنیم و از جناب سرهنگ کریمی جای دیگر استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تصمیم‌گیری ما به نفع نظام و انقلاب و سپاه است و امروز این برادر باعث تقویت جبهه انقلابی خواهد شد، گفت: از همه مردم و مسئولین تقاضای حمایت و همراهی و کمک داریم تا نتیجه آن را در شهرستان ببینیم.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *