ثبت دو میلیون و ۴۵۸ هزار تردد در تعطیلات نیمه خرداد

غرب ایران- کارشناس مرکز مدیریت راه‌های استان همدان از کاهش ۱۰ درصدی تردد در تعطیلات نیمه خرداد امسال خبر داد و گفت: در تعطیلات نیمه خرداد امسال دو میلیون و ۴۵۸ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان صورت گرفته است.

محمد مرادی ، ترددهای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که دو میلیون و ۷۲۴ هزار تردد بوده، کاهش ۱۰ درصدی داشته است، اظهار کرد: ۶۵۶ هزار تردد در روز سه‌شنبه ۱۳ خرداد در جاده‌های استان همدان به ثبت رسید که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۶۴۷ هزار تردد بوده، افزایش ۲ درصدی داشته است.

وی با اشاره به کاهش ۱۵ درصدی ترددهای ورودی و خروجی در این روز، ادامه داد:  تردد ورودی ۷۲ استان در روز سه‌شنبه ۷۲ هزار تردد و تردد خروجی ۶۱ هزار تردد بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۱۵ درصدی دارد.

مرادی خاطرنشان کرد: همچنین در روز چهارشنبه ۱۴ خرداد ۶۱۱ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۷۵۱ هزار تردد بوده، کاهش ۱۹ درصدی داشته است.

وی با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی تردد ورودی و خروجی استان در روز ۱۴ خرداد، تصریح  کرد: ۷۷ هزار تردد ورودی و ۵۹ هزار تردد خروجی در محورهای استان در روز ۱۴ خرداد ثبت شده در حالیکه ترددهای ورودی در مدت مشابه سال گذشته ۱۰۹ هزار و تردد خروجی ۸۵ هزار تردد بوده است.

کارشناس مرکز مدیریت‌های راه‌های استان همدان با بیان اینکه در روز پنجشنبه ۱۵ خرداد در جاده‌های استان ۵۵۱ هزار تردد به ثبت رسیده است، یادآور شد: تردد در جاده‌های استان در مدت مشابه سال گذشته ۶۴۸ هزار تردد بوده که با کاهش ۱۵ درصدی در سال جاری روبرو شده است.

وی با اشاره به اینکه در این روز ترددهای ورودی استان ۵۹ هزار مورد و تردد خروجی ۵۷ هزار مورد بوده است، گفت: تردد های ورودی استان در مدت مشابه سال گذشته ۸۵ هزار و تردد خروجی استان ۷۴ هزار تردد بوده که با کاهش ۳۱ درصدی در سال جاری مواجه شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های استان همدان خاطرنشان کرد: ۶۴۰ هزار تردد در روز جمعه ۱۶ خرداد در محورهای استان همدان صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۶۷۸ هزار تردد بوده، کاهش ۶ درصدی دارد.

مرادی با اشاره به ۶۶ هزار تردد ورودی و ۹۱ هزار تردد خروجی در این روز، یادآور شد: ترددهای ورودی مشابه سال گذشته ۷۹ هزار و تردد خروجی استان در سال گذشته ۸۲ هزار تردد بوده که کاهش ۳ درصدی داشته است.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *