آغاز فعالیت موزه‌های استان همدان

به گزارش غرب ایران ؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از آغاز به کار موزه‌های این استان در سوم خرداد ماه امسال خبرداد.

مالمیر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان، با اشاره به اینکه موزه‌های استان از سوم خرداد سالجاری فعالیت خود را آغاز می‌کنند افزود: با نظر مساعد استاندار، تمامی موزه‌های استان از روز شنبه سوم خرداد فعالیت‌های خود را از سر خواهند گرفت.

او ادامه داد: به منظور حفظ سلامتی مردم، همه موزه‌ها و اماکن گردشگری استان موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شده و به این منظور با مراکزی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.

از آغاز فعالیت غار علیصدر و دهکده گنج نامه به عنوان دو مرکز مهم گردشگری استان خبر داد و اظهار داشت: پروتکل‌های بهداشتی ویژه‌ای برای فعالیت این دو مجموعه در نظر گرفته شده است که باید با دقت اجرا شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان ابراز داشت: در حال حاضر تبلیغاتی برای حضور مسافران به همدان انجام نخواهد شد، اما همه اماکن گردشگری استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مسافران خدمات ارائه خواهند داد.

مالمیر گفت: تمامی هتل‌ها و اماکن رسمی دارای مجوز از ابتدای خرداد ماه میزبان مسافران خواهند بود و با خانه‌مسافر‌های غیرمجاز و کارتن به دست‌ها برخورد خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: به منظور حفظ سلامت مردم نصب هرگونه چادر در پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان همدان توسط مسافران ممنوع است.

مالمیر از آمادگی این اداره کل برای رسیدگی به شکایت‌های مردمی در زمینه خدمات ارائه شده در بخش‌های مختلف گردشگری خبر داد.
انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از فردا

غرب ایران - راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنجشنبه ۹ فروردین ماه آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *