ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از سوم خردادماه آغاز می شود

به گزارش غرب ایران ؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان زمان آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی را از سوم خرداد ماه اعلام کرد.

محمد پورداوود افزود: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از روز شنبه سوم خردادماه سال جاری آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدیران مدارس باید از دانش آموزان میان پایه بدون حضور آنان و اولیا در فرصت مقرر، ثبت نام به عمل آورند.

وی با بیان اینکه هیچ گونه مصاحبه و آزمون ورودی و تعیین شرط معدل در مدارس دولتی، هیئت امنایی و غیردولتی برای ثبت نام برگزار نخواهد شد و دریافت هرگونه وجه یا ایجاد تعهد مالی هنگام ثبت نام (به استثنای وجوه بیمه حوادث دانش آموزی و کتاب‌های درسی) در مدارس دولتی ممنوع است، گفت: ثبت نام دانش آموزان در مدارس غیر دولتی، شاهد، استعدادهای درخشان و مدارس استثنایی بر اساس دستور العمل های مربوط انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت آزمایشی ثبت نام دانش آموزان در ۲۰ مدرسه دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه نواحی یک و ۲ همدان به صورت الکترونیکی از طریق سامانه Reg.hedu.ir انجام می‌شود و تلاش شده در فصل ثبت نام حضور اولیای دانش آموزان در مدرسه به حداقل برسد و در صورت لزوم به شیوه نوبت دهی و گروه بندی انجام خواهد شد.

پورداوود اظهار کرد: مدیران مدارس غیردولتی در زمان ثبت نام تنها مجاز به دریافت شهریه مصوب هستند و دریافت هزینه خدمات با هماهنگی و موافقت انجمن اولیا و مربیان و کسب موافقت شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی در زمان مقرر امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *