انجام بیش از ۱۳۰عملیات در ماه نخست سال توسط آتش نشانان همدان

 

به گزارش غرب ایران آتشپاد محمدرضا بیاناتے در تشریح این مطلب گفت:از آغاز سال تا پایان فروردین تعداد ۱۲۸۳۷تماس(میانگےن روزانه ۴۱۴ تماس) با سامانه ۱۲۵ همدان برقرار شده است ڪه از این تعداد۱۳۲ مورد منجر به عملیات گردیده، ۲۸۰مورد جهت راهنمایے و مشاوره، ۱۴۷۰ تماس اشتباه،۳ مورد اعلام حریق ڪذب و متاسفانه ۱۰۹۵۲مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

 

وی افزود:از ۱۳۲عملیات انجام شده طے فروردین ما‌ه امسال ۷۰عملیات مربوط به حوادث امداد و نجات شامل ۱۸ مورد رهاسازے افراد محبوس شده در اماڪن مختلف، ۱۰مورد رهاسازے اندام بدن از داخل زیورآلات و اجسام، ۸مورد نجات افراد محبوس در آسانسور، ۹مورد نجات حیوانات ،۵مورد مهار حیوانات ، ۵ مورد رفع آبگرفتگے و نجات در سیلابها و ۲۵ مورد سایر عملیات هاے امداد و نجات بوده است.

 

آتش پاد بیاناتے با اشاره به اینڪه از ۱۳۲عملیات انجام شده ۶۲ مورد مربوط به عملیات هاے اطفاء حریق بوده است، اظهار ڪرد : اماڪن مسڪونے با ۱۶مورد ، وسایل نقلیه با ۱۲ مورد، پوشش گیاهان خودرو و فضاے سبز ۸ مورد، و مراڪز تجارے با ۴ مورد بیشترین ڪاربرے عملیات هاے اطفاء حریق را شامل گردیده است.

 

ریےس سازمان آتش نشانے و خدمات ایمنے همدان با اشاره به اینڪه ۸ نفر ازجمله ۱ آتش نشان در حوادث آتش سوزے و امداد و نجات مصدوم و ۲ نفر فوت شده اند تصریح ڪرد: آتش نشانان در یڪماه گذشته با سرعت عمل و از خودگذشتگے ۴۵نفر را در عملیات هاے امداد و نجات و اطفاء حریق و نجات داده اند.

 

وی با اشاره به اینڪه بدلیل رعایت پروتڪل هاے بهداشتے و به منظور پیشگیرے از انتشار ویروس ڪرونا آموزش هاے عمومے به اقشار مختلف در فروردین ماه تعطیل بوده است خاطرنشان ڪرد: طے این مدت ۲۸دستورالعمل وپروانه ایمنے و ۱۲تاییدیه و پایانڪار ایمنے براے ساختمانها صادر شده است.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *