تعطیلی اماکن ورزشی همدان تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد

به گزارش غرب ایران ؛ سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی باشگاه‌های دولتی و خصوصی استان همدان تا ۱۵ اردیبهشت ماه تعطیل است.

حمدالله چاروسایی با اشاره به تمدید تعطیلی اماکن ورزشی اظهار کرد: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیلی تمامی اماکن ورزشی و باشگاه‌های دولتی و خصوصی تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی افزود: مجموعه ورزش استان همدان نیز به تمامی باشگاه‌های دولتی و خصوصی و اماکن ورزشی فعال در سطح استان همدان اعلام کرده حق هیچ گونه فعالیتی نخواهند داشت.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه اماکن ورزشی از پرمخاطره‌ترین مکان‌ها برای شیوع کرونا است، گفت: به دلیل تجمعی که در اماکن ورزشی و باشگاه‌ها صورت می‌گیرد ریسک باز بودن این مکان‌ها به دلیل شیوع گسترش کرونا بسیار بالا است.

چاروسایی خاطرنشان کرد: سلامتی و جان انسان‌ها از هر چیز دیگری ارزش بیشتری دارد و وزارت ورزش و ادارات کل استان‌ها این ریسک را نخواهند پذیرفت.

وی با درخواست از مسئولان باشگاه‌های استان همدان بیان کرد: از تمامی باشگاه‌داران استان تقاضا می‌کنیم به این مصوبه احترام بگذارند و سلامتی ورزشکاران و مردم را به خطر نیندازند در غیر این صورت با ورود بازرسی اداره کل ورزش و جوانان و اداره اماکن پلیس این مکان‌ها به مدت یک ماه پلمب خواهند شد.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: به طور مستمر و گسترده بازرسی‌ها تا ۱۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *