برقراری بیش از ۱۶۶ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ همدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از نجات بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر توسط آتش‌نشانان همدان طی سال گذشته خبر داد و گفت: ۷۵ نفر از جمله چهار آتش‌نشان در حوادث آتش‌سوزی و ۱۳۲ نفر از جمله دو آتش‌نشان در حوادث امداد و نجات مصدوم و ۲۳ نفر فوت شده‌اند.

به گزارش غرب ایران ، محمدرضا بیاناتی  اظهار کرد: از آغاز سال ۹۸ تا پایان اسفندماه تعداد ۱۶۶ هزار و ۵۱۹ تماس (میانگین روزانه ۴۵۶ تماس) با سامانه ۱۲۵ همدان برقرار شده است که از این تعداد ۳ هزار و ۵۴۶ مورد منجر به عملیات شده است.

وی گفت: ۵ هزار و ۵۹۶ مورد برای راهنمایی و مشاوره، ۱۷ هزار و ۷۴۰ تماس اشتباه، ۱۶ مورد اعلام حریق کذب و ۱۳۶ هزار و ۴۹۷ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان افزود: از ۳ هزار و ۵۴۶ عملیات انجام شده طی سال گذشته یک‌هزار و ۹۴۵ عملیات اطفاء حریق، یک‌هزار و ۶۰۱ عملیات امداد و نجات و ۱۲۳ عملیات مربوط به احتیاط حریق و حوادث بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ نفر از جمله چهار آتش‌نشان در حوادث آتش‌سوزی و ۱۳۲ نفر از جمله دو آتش‌نشان در حوادث امداد و نجات مصدوم و ۲۳ نفر فوت شده‌اند تصریح کرد: آتش‌نشانان در سال گذشته با سرعت عمل و از خودگذشتگی یک‌هزار و ۱۷۳ نفر را در عملیات‌های امداد و نجات و ۸۱ نفر را در حوادث اطفاء حریق و نجات داده‌اند.

بیاناتی با اشاره به آموزش ۱۲ هزار و ۷۹۰ نفر در سال گذشته خاطرنشان کرد: طی این مدت ۹۸۴ دستورالعمل و طرح ایمنی و ۴۳۶ تاییدیه طرح ایمنی برای ساختمان‌ها صادر شده است.

وی با تاکید بر استمرار طرح پایش سطح ایمنی اماکن مختلف افزود: از آغاز سال ۹۸ تا پایان اسفند ۳۰۶ مورد پایش از اماکن اداری، تجاری، آموزشی، درمانی، خدماتی و… انجام شده است.

انتهای پیام/ خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از فردا

غرب ایران - راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنجشنبه ۹ فروردین ماه آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *