مصرف بنزین در استان همدان ۵۱ درصد کاهش یافت

به گزارش غرب ایران ؛ مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: مصرف بنزین در هر ۹ شهرستان استان همدان در نوروز و تعطیلات ابتدایی سال ۹۹ کمتر شده و نسبت به همین مدت در سال قبل، ۵۱ درصد کاهش دارد.

امین روستایی افزود: با توجه به آمار و ارقام مصرف در بازه زمانی اول تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری در مجموع نرخ مصرف همه شهرستان‌ها از ابتدا تا پایان بازه منفی و بی سابقه است.

وی با بیان اینکه این آمار نشان‌دهنده مشارکت مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی و خانه ماندن برای شکست کرونا است، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان روز چهاردهم نرخ رشد مصرف بنزین در شهرستان‌ها به طور متوالی منفی بوده و مصرف امسال در همین مدت نصف شده است.

روستایی همچنین تصریح کرد: میزان مصرف سوخت بنزین در سیزدهمین روز از سال جدید یعنی در روز طبیعت سابقه نداشته و در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش ۶۷ درصدی مصرف این فرآورده بودیم.

وی با بیان اینکه در مدت اشاره شده هیچیک از جایگاه‌ها تعطیل نبوده، یادآور شد: تمامی ۱۲۲ جایگاه عرضه فرآورده سوخت منطقه ضمن رعایت اصول بهداشتی و ایمنی برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری ناشی از ویروس کرونا، شبانه روزی فعال و خدمت رسانی کردند.

مدیر منطقه همدان خاطرنشان کرد: در نوروز امسال ۱۶ کارگروه چهار نفره متشکل از کارشناسان و بازرسان در ۱۶ روز متوالی از جایگاه‌ها بازدید کرده و عملکرد آنها زیر ذره‌بین بود؛ به طوری که هر جایگاه حداقل ۴ بار بازدید شده تا این مراکز هرچه بهتر به شهروندان خدمات ارائه دهند.

وی تصریح کرد: در این بازدیدها، وضعیت بهداشتی جایگاه و اپراتورها از جمله ضدعفونی کردن مستمر تجهیزات، موجود بودن دستکش در کنار نازل‌ها، موجودی فرآورده، فعال بودن تمامی نازل‌ها، دوربین‌های نظارتی، وضعیت ایمنی و آماده به کار بودن کپسول‌های اطفا حریق و کنترل و با پیگیری، نواقص موجود رفع شد.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *