پیامدهای ویروس کرونا بر اقتصاد استان همدان پیگیری می‌شود

به گزارش غرب ایران ، سید سعید شاهرخی در جلسه با اعضای اتاق بازرگانی استان همدان ضمن بررسی نقش مؤثر بخش خصوصی در اقدامات پیشگیرانه و کنترل کرونا ویروس عنوان کرد: پیامدهای ویروس کرونا بر اقتصاد استان پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه نقش‌آفرینی اتاق‌بازرگانی در مقابله با ویروس کرونا، قابل تحسین است، افزود: ورود جدی اتاق بازرگانی برای شناسایی و بررسی مسائل واحدهای تولیدی ضروری است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه برخی مشکلات اقتصادی استان همدان به ستاد ملی ارجاع داده می‌شود تا تدابیر لازم در سطح ملی اندیشیده شود، گفت: اقدامات اجتماعی اتاق بازرگانی و بخش خصوصی نقش مؤثری در مقابله با ویروس کرونا ایفا کرد.

استاندار همدان عنوان کرد: واحدهای تولیدی استان همدان باید با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های ستاد ملی به فعالیت خود ادامه دهند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه نیاز واحدهای تولیدی استان همدان باید شناسایی و برای تأمین آن‌ها هرچه‌سریع‌تر اقدام شود از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می‌شود، گفت: کمیته‌ای تخصصی برای پشتیبانی مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی استان همدان تشکیل می‌شود.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *