تعطیلی اماکن گردشگری همدان همچنان ادامه دارد

به گزارش غرب ایران ؛ معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان گفت: اماکن گردشگری همدان همچنان تعطیل است و بازگشایی آن منوط به ابلاغ ستاد مقابله با کروناست.

علی خاکسار امروز اظهار کرد: با توجه به تعطیلی اماکن تاریخی و گردشگری در سراسر کشور، در ایام نوروز معرفی همدان از طریق فضای مجازی صورت گرفت‌.

وی با بیان اینکه از طریق سایت میراث فرهنگی و شبکه‌های اجتماعی تبلیغات گردشگری ادامه یافت افزود: از طریق فضای مجازی بازدیدهایی داشتیم اما آمار آنها بسیار پراکنده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان یادآور شد: طی ایام نوروز ۳۱ استان کشور با چند هشتک خاص تبلیغات گردشگری را انجام دادند و مانور تبلیغات گردشگری داشتند که بازدیدهایی نیز در این زمینه صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه هنوز اماکن گردشگری بازگشایی نشده است بیان کرد: هنوز دستورالعملی در خصوص بازگشایی اماکن گردشگری اعلام نشده و منتظر ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا هستیم که تاکنون موضوعی اعلام شده است.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

سهمیه کشتی فرنگی درالمپیک کامل شد

غرب ایران -تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۶ سهمیه به مهم‌ترین آوردگاه ورزشی ایران خواهد رفت که البته اسامی نفرات اعزامی به المپیک پاریس باید از سوی کادر فنی اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *