اهدای جهیزیه به ۲۶۵ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد در همدان

به گزارش غرب ایران ، پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه ازدواج راهی پسندیده برای سامان دادن به زندگی است، گفت: کمیته امداد به‌عنوان یک‌نهاد اجتماعی و به‌منظور وظایف و مأموریت‌های ذاتی خود در یاری‌رساندن به نیازمندان و رفع نیازهای مختلف آن‌ها برنامه وسیعی برای تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج در خانواده‌های نیازمند با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده تدارک دیده است.

وی بیان کرد: ارائه جهیزیه به نوعروسان، بانوان سرپرست خانوار برای ازدواج مجدد، کمک‌هزینه ازدواج به پسران نیازمند و ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره قبل از ازدواج از خدماتی است که به مددجویان ارائه می‌شود.

ترکمانه در ادامه با اشاره به اینکه ۲۶۵ مورد جهیزیه در هفته اخیر به نوعروسان ارائه‌شده است، گفت: این سری جهیزیه با همکاری سپاه انصارالحسین (ع) همدان، مؤسسه خیریه حضرت رقیه (ع) و سایر مؤسسات خیریه آماده و به نوعروسان تحت حمایت ارائه‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان همچنین بیان کرد: سرانه هر جهیزیه به‌طور میانگین ۸ میلیون تومان بوده و در مجموع یک میلیارد و ۸۲۲ میلیون تومان پرداخت‌شده است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

سهمیه کشتی فرنگی درالمپیک کامل شد

غرب ایران -تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۶ سهمیه به مهم‌ترین آوردگاه ورزشی ایران خواهد رفت که البته اسامی نفرات اعزامی به المپیک پاریس باید از سوی کادر فنی اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *