نتایج شمارش آرا یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان همدان اعلام شد

به گزارش غرب ایران ، مصطفی آزادبخت درباره نتایج آرا یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان اظهار داشت: در کل استان همدان تعداد نامزدها ۱۴۰ نفر بود و واجدین شرایط رای دادن نیز یک میلیون و ۴۰۴ هزار و ۷۳۰ نفر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه  یک هزار و ۲۸۷ شعبه اخذ رای در کل استان فعال بود ابراز کرد: آرای ماخوذه ۶۲۸ هزار و ۲۲۷ رای و درصد مشارکت نیز  ۴۴٫۷۲درصد گزارش شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه تعداد نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه همدان و فامنین ۵۵ نفر بودند تصریح کرد: واجدین شرایط رای دادن در این حوزه انتخابیه ۵۸۹ هزار و ۴۱۵ نفر بوده است.

آزادبخت تعداد شعب اخذ رای در  حوزه انتخابیه همدان و فامنین را ۳۵۲ شعبه اعلام کرد و گفت: آرای ماخوذه: ۲۱۱ هزار و ۳۵۲ رای و درصد مشارکت ۳۵٫۹  درصد گزارش شده است.

وی به نامزدهای حائز حدنصاب آرا اشاره کرد و اظهار داشت: حمیدرضا حاجی بابایی ۹۵ هزار و ۷۲۷ رای و احمد حسین فلاحی ۴۸ هزار و ۲۴۶ رای را کسب کرده است.

آزادبخت به حوزه انتخابیه ملایر اشاره کرد و گفت: تعداد نامزدهای این حوزه  ۲۳ نفر، واجدین شرایط رای دادن ۲۳۱ هزار و ۹۵۷ نفر
و تعداد شعب اخذ رای نیز ۱۹۹ شعبه بوده است. آرای ماخوذه در این حوزه ۸۵ هزار و ۴۸۱ رای و درصد مشارکت نیز ۳۶٫۸
بوده است.

وی افزود: نامزدهای حائز حدنصاب آرا در حوزه انتخابیه ملایر احد آزادیخواه با ۳۶ هزار و ۴۷۸ رای و هادی بیگی‌نژاد با ۲۲ هزار و ۵۳ رای هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان به حوزه انتخابیه نهاوند اشاره کرد و گفت: تعداد نامزد های این حوزه  ۱۴ نفر، واجدین شرایط رای دادن ۱۴۳  هزار و ۶۹۸ نفر و تعداد شعب اخذ رای ۱۴۷ شعبه بوده است. آرای ماخوذه این حوزه  ۷۶ هزار و ۵۳۵ رای و درصد مشارکت نیز  ۵۳٫۳ گزارش شده است. نامزد حائز حدنصاب آرا در حوزه انتخابیه نهاوند علیرضا شهبازی با ۱۸ هزار و ۵۸۸ رای است.

وی به حوزه انتخابیه تویسرکان اشاره کرد و گفت: تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه این شهرستان ۱۰ نفر بوده و واجدین شرایط رای دادن نیز  ۸۳ هزار و ۵۴۷ نفر بوده اند. تعداد شعب اخذ رای این حوزه  ۱۰۰ شعبه و آرای ماخوذه ۳۹ هزار و ۳۳۷ رای و  درصد مشارکت ۴۷٫۱ گزارش شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی استان همدان افزود: نامزد حائز حدنصاب آرا در شهرستان تویسرکان  محمد مهدی مفتح با ۱۶ هزار و ۲۵۸ رای بوده است.

آزادبخت در بخش دیگری از سخنانش به حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ اشاره کرد و گفت: تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه این شهرستان ۲۲ نفر بوده و ۱۹۲ هزار و ۳۶۸ نفر واجدین شرایط رای دادن بوده‌اند. تعداد شعب اخذ رای ۲۵۷ شعبه، آرای ماخوذه  ۱۰۸ هزار و ۸۸۴ رای و درصد مشارکت ۵۶٫۶ درصد گزارش شده است. نامزد حائز حدنصاب آرا در این شهرستان عیسی جعفری با ۳۶ هزار و ۸۸۴ رای اعلام شده است.

وی درباره حوزه انتخابیه اسدآباد اظهار داشت: تعداد نامزدهای این حوزه ۸ نفر بوده  ۷۹ هزار و ۶۹۲ نفر واجدین شرایط رای دادن بوده‌اند. تعداد شعب اخذ رای این حوزه  ۱۱۰ شعبه، آرای ماخوذه ۴۸ هزار و ۶۸۳ رای و درصد مشارکت نیز ۶۱٫۱ درصد گزارش شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان تصریح کرد: نامزد حائز حدنصاب آرا در این شهرستان، کیومرث سرمدی واله با ۲۶ هزار و ۱۱۱ رای گزارش شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان به حوزه انتخابیه رزن و درگزین اشاره کرد و گفت: تعداد نامزدهای این حوزه ۸ نفر، واجدین شرایط رای دادن ۸۴ هزار و ۵۲ نفر، تعداد شعب اخذ رای ۱۲۲ شعبه، آرای ماخوذه ۵۷ هزار و ۹۵۵ رای و درصد مشارکت ۶۹ درصد اعلام شده است. نامزد حائز حدنصاب آرا در این حوزه انتخابیه حسن لطفی با ۱۹ هزار و ۸۶۵ رای بوده است.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *