سالن ۶۰۰۰ نفری انقلاب همدان به نام شهید «قاسم سلیمانی» نامگذاری شد

به گزارش غرب ایران ؛ سخنگوی ورزش و جوانان همدان گفت: سالن ۶ هزار نفری انقلاب همدان در آیینی به نام سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» مزین شد.

حمدالله چاروسایی اظهار داشت: سالن ۶ هزار نفری انقلاب همدان در آئینی به نام سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» مزین شد.

وی گفت: در این مراسم که با حضور سردار فرجی جانشین سپاه انصارالحسین (ع) همدان، مدیر کل ورزش و جوانان همدان و تنی چند از مسئولان اجرایی همدان و در حاشیه برگزاری مسابقات کاراته غرب کشور انجام شد، تابلوی مجموعه به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی تغییر یافت.

وی اضافه کرد: این تصمیم پس از تصویب در شورای مدیران ورزش استان همدان به اجرا درآمد.

چاروسایی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز چند فضای ورزشی در سطح شهرستان‌های استان همدان به نام این شهید بزرگوار نام‌گذاری شده بود.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: سالن ۶ هزار نفری همدان در غرب و مرکز کشور بی نظیر است و تاکنون میزبان رقابت‌های متعدد ملی و بین المللی بوده است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم

غرب ایران - سرلشکر باقری با بیان اینکه وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است، گفت: نیروهای مسلح، احتمالات و سناریوها را در سطح عملیاتی مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *