هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در همدان

به گزارش غرب ایران ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری هجدمین آزمون سراسری قرآن و عترت در همدان خبر داد و گفت: بیش از ۲ هزار نفر در این آزمون شرکت می کنند.

احمدرضا احسانی از برگزاری هجدمین آزمون سراسری قرآن و عترت در همدان خبر داد و عنوان کرد: این آزمون همزمان با سایر استان‌های کشور، روز جمعه ۱۱ بهمن‌ماه با حضور بیش از ۲ هزار شرکت کننده در استان برگزار می‌شود.

احسانی با بیان اینکه این آزمون در دو بخش الکترونیک و کتبی برگزار می‌شود؛ اظهار کرد: رشته‌های سبک زندگی، سیره معصومین (ع) و روخوانی قرآن کریم به صورت الکترونیک و رشته‌های حفظ کل، حفظ جز ۳۰، حفظ ۲۰ جز اول، حفظ ۱۰ جز اول، حفظ ۵ جز اول، حفظ جز اول، حفظ ۲۵ جز اول، حفظ ۱۵ جز اول، حفظ و ترجمه نهج البلاغه، حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه، تفسیر سوره بقره، ترجمه و درک معانی سوره بقره برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه در مجموع ۲ هزار و ۶۱۳ نفر از استان برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند؛ گفت: در این زمینه همدان جزو ۱۰ استان برتر معرفی شده است.

وی اضافه کرد: این آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌شود و مرحله شفاهی این آزمون اسفندماه برگزار خواهد شد.

احسانی افزود: مرحله کتبی آزمون در همدان روز جمعه ۱۱ بهمن ماه از ساعت ۸ صبح در مجتمع آموزشی شهید حاجی بابایی واقع در خیابان تختی برگزار خواهد شد و قبول شدگان باید ۷۰ درصد نمره مثبت آزمون را کسب کنند.

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *