رشد قابل توجه مديريت پسماند در سالهای اخیر

غرب ایران: محمودرضا عراقي به همراه ديگر  اعضاي ستاد پسماند استان، گزارش‌هاي تهيه شده از روند پيشرفت کار مطالعات طرح جامع ناحيه شمالي و مرکزي استان توسط مشاور سازمان پسماند شهرداري همدان را بررسي کردند.

عراقي با قابل تقدير دانستن اقدامات انجام شده توسط شهرداري در اين راستا، گفت: ساماندهي دفن و احداث سلولهاي بهداشتي و حوضچه‌هاي تبخير شيرابه و محوطه‌سازي و درخت‌کاري سايت و… از جمله اقداماتي هستند که توسط شهرداري استان همدان انجام شده است.

وي افزود: موضوع پسماند به دليل موارد زيست‌محيطي بايد با همکاري همه دست‌اندرکاران، با محوريت شهرداري همدان ساماندهي و مديريت شود.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار با تاکيد بر سرعت بخشي در طرح پسماند، گفت: از آنجا که طرح شمالي استان که کليه شهرستانها و روستاهاي شمال استان را در بر مي‌گيرد در دو سال گذشته پيشرفت خوبي داشته است لذا اتمام مطالعات مور تاکيد قرار گرفت تا چرخه مديريت پسماند با سرعت بيشتري کامل گردد.

انتهای پیام / ن

 

 

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *