تلاش برای راه‌اندازی سایت سوم مرکز درمانی مهدیه در همدان

به گزارش غرب ایران  سید محمد کاظم حجازی، مدیرعامل مؤسسه خیریه دارالایتام مهدیه همدان  در بازدیدوزیر بهداشت از مرکز ام. آر. آی مهدیه شهر همدان، با بیان اینکه این مرکز برای افراد بسیاری از جمله کسانی که از روستا‌های دور و نزدیک وارد این مجموعه می‌شوند، خدمت رسانی می‌کند، گفت: این مجموعه بخش خصوصی است، اما نگاه درآمدی ندارد.

او افزود: بیش از ۹ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف این مرکز هزینه شده، اما برای عده‌ای کاملاً رایگان ارائه خدمت صورت می‌گیرد و حتی خدمات خوابگاهی برای بیمارانی که از راه‌های دور وارد استان می‌شوند، در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل مؤسسه خیریه دارالایتام مهدیه همدان ادامه داد: این مرکز نخستین آنژیوگرافی استان را در بیمارستان اکباتان دارد و این امر باعث شد هم جراحی قلب و هم رزیدنت قلب در استان مستقر شود.

حجازی بیان کرد: از چهار سال قبل با همکاری وزارت بهداشت نخستین رزیدنت رادیوتراپی را گرفتیم و تقریباً در ایران نخستین مرکز بخش خصوصی هستیم که موفق شده ایم دستیار بگیریم.

او ادامه داد: همکاری مطلوبی در این مجموعه با بیمارستان قلب فرشچیان ایجاد شده و تلاش می‌کنیم بیماران این استان را از راه اندازی سایت سوم بهره‌مند سازیم.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *