۸۳ میلیون سهم در بورس همدان مبادله شد

به گزارش غرب ایران ؛ مدیر بورس منطقه ای همدان گفت: در این هفته بیش از ۸۳ میلیون سهم متعلق به ۲۳۲ شرکت در بورس منطقه ای همدان معامله شد.

علی اسکندری مدیر بورس منطقه ای همدان با اینکه  تعداد ۸۳ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۶۶۸ سهم متعلق به ۲۳۲ شرکت به ارزش ۵۶۸ میلیارد و ۱۰ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۴۹ ریال مبادله شده است، گفت:  ۴۹ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۱ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.

او در ادامه افزود: در هفتهی منتهی به تاریخ ۱۴/۰۸/۹۸ بیش از ۱۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش تقریبی ۵۵ هزار میلیارد ریال در تالار‌های بورس اوراق بهادار در کل کشور معامله شد.

مدیر بورس منطقه ای همدان گفت: همچنین طی این هفته ۵۰ نفر در دوره‌های آموزشی بورس که برای عموم علاقمندان برگزار می شود شرکت کردند و با مفاهیم بازار سرمایه و نحوه سرمایه گذاری در بورس آشنا شدند.

اسکندری بیان کرد: امروز سه شنبه هم شرکت‌های بانک ملت، پتروشیمی پارس و بانک پارسیان بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند.

او گفت: همچنین بانک تجارت، بانک ملت و مس شهید باهنر پربیننده ترین شرکت‌های بورس بودند.

مدیر بورس منطقه ای همدان با بیان اینکه شاخص کل بورس در هفتهی منتهی به تاریخ  ۹۸/۰۸/۱۴  معادل ۳۰۵,۳۳۳ واحد بوده است، گفت: این شاخص نسبت به هفته ی گذشته، ۴,۳۲۷ واحد کاهش یافت.

اسکندری افزود: همچنین شاخص کل فرابورس هم با ۴۳ واحد کاهش به رقم ۳,۸۸۴ واحد رسید.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *