خواهان بازگشت جشنواره فیلم کودک و نوجوان به همدان هستیم

به گزارش غرب ایران ؛  استاندار همدان با اشاره به سابقه همدان در برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان تاکید کرد: این رویداد حق همدان است و ما خواهان بازگشت این جشنواره به استان هستیم که تبدیل به آزمونه (پایلوت) برنامه های کودک شده است.

سید سعید شاهرخی در جلسه اعضای شورای سیاستگذاری بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی استان برای برگزاری خوب و آبرومندانه جشنواره از هیچ کمکی دریغ نکنند.

وی اضافه کرد: این رویداد جهانی را به بهترین شکل حمایت کرده و هیچ مشکلی برای تامین منابع مالی آن نداریم.

شاهرخی گفت: با اجرای این جشنواره یکبار دیگر همدان پیام رسان شادی و نشاط به کودکان جهان می شود و این افتخار بزرگی است که نصیب همدانی ها شده است.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: وجود هنرمندان متخصص، مردم هنردوست و مسئولان علاقه مند در موفقیت جشنواره بسیار اثر گذار بوده است.

وی جشنواره بین‌المللی را از رویدادهای مهم استان دانست و گفت: هیچ مشکلی برای حمایت مالی از این جشنواره نداریم و در این راستا از هیچ کمکی کوتاهی نمی‌کنیم.

شاهرخی با اشاره به حضور ۹ اثر از هفت کشور در این جشنواره بین المللی گفت: باید در سال های آتی حضور گروه های نمایشی از سراسر جهان افزایش یابد.

وی توجه به کودکان محروم را از ویژگی های هنر اصیل تئاتر دانست و گفت: گسترش برنامه به مناطق حاشیه و محروم استان ستودنی است.

شاهرخی اولویت همدان را گردشگری ذکر کرد و گفت: رویداد بین المللی جشنواره تئاتر باید گردشگری را توسعه بدهد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: حضور گروه های نمایشی از چند کشور خارجی بهترین فرصت برای رونق و معرفی آثار تاریخی و طبیعی همدان است.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار”کودک، طبیعت و تئاتر” به دبیری مجید قناد ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه سال جاری به میزبانی همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

قدردانی رهبر انقلاب از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر

غرب ایران - جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *