حضور فعال تیم‌های راهداری در محور‌های مواصلاتی/ ۵۰۰ نیرو در خدمت زائران اربعین

به گزارش غرب ایران ، مصطفی پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: ۵۰۰ نیروی راهداری استان در طرح خدمات‌رسانی اربعین حسینی در سطح جاده‌های مواصلاتی همدان مستقر هستند.

او با اشاره به فعالیت مستمر نیروی‌های راهداری در جهت خدمت به زائران اربعین بیان کرد: ۷۰ نیروی راهداری در پایانه شهید حاجی بابایی مریانج همدان مستقر هستند تا در صورت نیاز جهت خدمات رسانی وارد عمل شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به اینکه از دیگر استان‌های کشور نیز نیرو‌های جهت خدمت رسانی در استان همدان آماده هستند، گفت: ۶۰ نیرو از این تعداد مربوط به ۶ استان دیگر هستند که به اتوبوس‌های حامل زائران حسینی خود خدمات رسانی می‌کنند.

پناهنده با بیان اینکه تمام توان راهداری استان همدان در جهت خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین قرار دارد، بیان کرد: ۱۸۵ خودروی راهداری در مسیر‌های مواصلاتی استان همدان آماده ارائه خدمت به مسافران اربعین هستند.

او در ادامه افزود: گروه‌های راهداری و نیرو‌های خدمت رسان تا زمان نیاز در سطح مسیر‌های مواصلاتی حضوری فعال خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه گروه‌های راهداری به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی به زائران خدمات رسانی می‌کنند، گفت: تیم‌های راهداری مسقر در محور‌های مواصلاتی استان مسیر تردد را بر عاشقان اباعبدالله (ع) هموار و امن می‌سازند.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *