۱۱۸ میلیون سهم در بورس همدان مبادله شد

به گزارش غرب ایران علی اسکندری مدیر بورس منطقه ای همدان  اظهار داشت: طی هفته جاری بیش از ۳۵ میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش تقریبی ۱۴۱ هزار  میلیارد ریال در تالارهای بورس اوراق بهادار در کل کشور معامله شد.

اسکندری گفت: در بورس منطقه‌ای همدان هم این هفته تعداد ۱۱۸ میلیون و ۷۰۷  هزار و ۳۱۳ سهم متعلق به ۳۰۳ شرکت به ارزش ۴۲۲ میلیارد و ۳۲۴ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۱۳۵  ریال مبادله شد.

وی اظهار داشت: ۵۰ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۰ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.

مدیر بورس منطقه ای همدان اضافه کرد: همچنین طی این هفته ۵۲ نفر در دوره های آموزشی بورس که برای عموم علاقمندان برگزار می شود شرکت کردند و با مفاهیم بازار سرمایه و نحوه سرمایه گذاری در بورس آشنا شدند.

اسکندری یاداور شد: دیروز چهارشنبه شرکت های بانک ملت ، مخابرات ایران و پالایش نفت تهران بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند.

وی گفت: همچنین بانک تجارت ، سایپا و صادرات پربیننده ترین شرکت های بورس بودند.

مدیر بورس منطقه ای همدان افزود: شاخص کل بورس در هفته منتهی به ۱۰ مهرماه معادل ۳۲۶ هزار و ۱۱۸ واحد بود که نسبت به هفته گذشته ۱۱ هزار و ۷۰۹ واحد افزایش یافت.

وی گفت: همچنین شاخص کل فرابورس نیز با ۱۰۴ واحد افزایش به رقم ۴ هزار و ۲۷۲ واحد رسید.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

توزیع میوه شب عید همدان آغاز شد

غرب ایران- مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: ۶۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در این استان تامین شده و از صبح امروز (شنبه) ۲۶ اسفند توزیع آن شروع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *