۷ عملیات با تلاش آتش نشانان همدانی انجام شد

به گزارش غرب ایران ؛ رئیس سازمان آتش نشانی همدان از انجام ۷ عملیات امداد و نجات با تلاش آتش نشانان این شهر خبر داد.

محمد رضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات دیروز، ۴ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجاتحاصل تلاش فرشتگان نجات شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

او ادامه داد:عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۴ مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در جانبازان، حریق درختان در آرامگاه بوعلی و ۲ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در متخصصین و بلوار ارم بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان با بیان اینکه همچنین ۳ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک بهشتی، نجات حیوانات در حصار امام و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه ۱۲ توسط آتش نشانان به انجام رسید، افزود: در این عملیات‌ها ۲ نفر هم نجات یافتند.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان بیان کرد: شهروندان ۴۹۱ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۷ مورد منجر به عملیات شده، ۵ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۵۷ تماس اشتباه و متاسفانه ۴۲۲ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *