مبادله ۱۶۵ میلیون و ۹۳۰ هزار سهم در بورس همدان

به گزارش غرب ایران ؛ مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: مرداد ماه امسال تعداد ۱۶۵ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۲۴۵ سهم در بورس همدان مبادله شد.

علی اسکندری با بیان اینکه در مرداد ماه امسال تعداد ۱۶۵ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۲۴۵ سهم در بورس همدان مبادله شد، گفت: این سهام به ارزش ۸۶۳ میلیارد و ۴۵۵ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۷۶۲ ریال  متعلق به ۴۸۱ شرکت بوده که در تالار بورس منطقه ای استان همدان دادوستد شده است.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان عنوان کرد: ۴۶ درصد سهام مبادله شده مربوط به خرید سهام و ۵۴ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

وی گفت: بر این اساس و با توجه به ۲۰ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد روزانه ۴۳ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۲۳۸ ریال بوده که نسبت به تیرماه، ۴۱ درصد کاهش داشته است.

اسکندری گفت: در این ماه شرکت های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بانک پاسارگاد و رادیاتور ایران به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان اضافه کرد: همچنین بورس منطقه ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی، کارگاه های آموزشی و فراهم کردن امکان بازدید از تالار کرده که در مرداد ماه ۱۴۵ نفر در دوره های آموزشی بورس همدان شرکت کردند.

اسکندری یادآور شد: شاخص کل بورس در پایان مرداد ماه معادل ۲۶۶ هزار و ۱۲۷ واحد بود که نسبت به ماه گذشته ۱۳ هزار و ۷۰ واحد افزایش یافت.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: شاخص کل فرابورس نیز با ۳۰۴ واحد افزایش به ۳ هزار و ۵۷۹ واحد رسید.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *