نابغه تنیس همدان به اردوی آسیایی دعوت شد

به گزارش غرب ایران  شیما صفایی نابغه تنیس روی میز همدان برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شد.

اردوی آمادگی تیم های ملی بزرگسالان ، جوانان و نوجوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا از دوازدهم مردادماه جاری برگزار می شود.

شیما صفایی تنها نماینده تنیس روی میز همدان در این رقابت ها است.

اردوی آمادگی تیم های ملی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در مغولستان و اندونزی و از تاریخ ۱۲ الی ۲۸ مرداد ماه برگزار می شود.

مسابقات قهرمانی آسیا اولین و مهمترین رویداد رسمی پیش روی تیم ملی تنیس روی میز است.

این رقابت‌ها شهریورماه در هر سه بخش انفرادی، دوبل و تیمی به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود.

شیما صفایی یکی از نابغه‌های تنیس روی میز کشور به شمار می‌رود و موفقیت چشمگیر این بازیکن موجب حمایت فدراسیون و دادن لقب نابغه تنیس روی میز به وی شد.

راه اندازی ۱۲ زمین ورزشی در همدان

مشاور ورزشی شهردار همدان گفت: تا پایان سال ۱۲ زمین ورزشی توسط مدیریت شهری در همدان راه اندازی می شود.

پیام حیدری در این باره اظهار داشت: برای راه اندازی این زمین های ورزشی از پیشنهاد و تجربه پیشکسوتان ارزنده ورزش استان استفاده خواهیم کرد.

وی بیان کرد: ورزش شهرداری همدان با تاکید بر توسعه ورزش همگانی، برنامه های گسترده ای را برای اقشار مختلف جامعه مهیا ساخته است.

حیدری خاطرنشان کرد: اواخر تابستان امسال نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولان همدان را با مشارکت بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستگاه ورزش استان برگزار می کنیم.

مشاور شهردار همدان یادآور شد: همچنین در راستای ارتقا سطح تندرستی و سلامت خانواده ها، هر ۱۴ روز یکبار برنامه های متنوع ورزش همگانی را همراه با آموزش های شهروندی و توصیه های سلامت خانوادگی در نقاط مختلف شهر همدان برگزار می کنیم.

وی با اشاره به طرح ورزش محلات در رشته های مختلف ویژه بانوان و آقایان گفت: هدف از این برنامه کشف استعدادها و پرورش آنها در آکادمی ورزش شهرداری است.

حیدری با بیان اینکه به دنبال برگزاری والیبال ساحلی هستیم، افزود: برگزاری جشنواره پهلوانان کوچک کشتی از مهمترین برنامه ها در سال جاری است ضمن اینکه قصد داریم امسال در بخش بانوان رشته های متعددی را در قالب مسابقه برگزار کنیم.

هم اکنون ۱۰ هزار ورزشکار از امکانات ورزش شهرداری همدان بهره مند هستند.

 

انتهای پیام/ م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *