ایجاد صنایع وابسته به محصول گردو در اولویت قرار گیرد

به گزارش غرب ایران ، سید سعید شاهرخی در سفری یک روزه راهی شهرستان تویسرکان شد و در ابتدای سفر از عملیات آغاز به کار پروژه چهار خطه جوکار تویسرکان به طول ۵ کیلومتر بازدید کرد.

استاندار همدان همچنین به اتفاق نماینده مردم شهرستان تویسرکان در مجلس و فرماندار تویسرکان از بیمارستان ولی عصر (عج) شهرستان تویسرکان کرد و در جریان وضعیت ساختمان در حال احداث حوزه نظام وظیفه سرابی تویسرکان نیز قرار گرفت.

بازدید از ساختمان حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان تویسرکان نیز از دیگر برنامه‌های استاندار همدان در سفر به تویسرکان بود و در ادامه بازدیدها نیز نشستی با فعالان اقتصادی این شهرستان برگزار شد.

استاندار همدان در نشست با فعالان اقتصادی شهرستان تویسرکان و اعضای نمایندگی اتاق بازرگانی این شهرستان به سالروز عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت: جوانان انقلابی تویسرکان نقش برجسته ای در عملیات غرورآفرین مرصاد داشتند.

سید سعید شاهرخی بابیان اینکه اتاق بازرگانی پل ارتباطی بین دولت و بخش خصوصی است و تا امروز عملکرد خوبی داشته است، گفت: دشمن با بیشترین تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی به دنبال فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت بود اما به نتیجه نرسید.

شاهرخی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی با دشمن فعالان اقتصادی خط شکن هستند و نقش تأثیرگذاری دارند به طوری که مانع عملیاتی شدن برنامه‌های دشمن شدند، گفت: مشکل واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل بررسی و رفع می‌شود و همه مدیران باید حمایت از تولید را در اولویت قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه تویسرکان ظرفیت‌های خوبی در حوزه اقتصادی دارد، گفت: ۳۳ هزار هکتار زمین کشاورزی و ۱۷۲ تن محصولات کشاورزی این شهرستان یک فرصت است.

استاندار همدان با بیان اینکه رویکرد ما توسعه کشاورزی علمی و از جمله توسعه گلخانه‌ها است، گفت: طی برنامه ریزیانجام شده قصد داریم ۱۸ هزار هکتار گلخانه را به ۲۱ هزار هکتار برسانیم و این هدف در سند راهبردی دیده شده است

شاهرخی با بیان اینکه سیر و گردوی تویسرکان شهرت جهانی دارد و ظرفیت خوبی برای صادرات است، گفت: باید ایجاد صنایع وابسته به محصول گردو در اولویت قرار گیرد.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *