کسب رتبه کشوری راهداری همدان در مدیریت سامانه‌های هوشمند حمل و نقل

به گزارش غرب ایران مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اظهار داشت: یکی از مهمترین روش‌ها و ابزار‌های روز دنیا برای ارتقاء سطحایمنی سفر‌های جاده‌ای و کاهش تصادفات، بکارگیری و استفاده موثر از سامانه‌های هوشمند حمل و نقل شامل ترددشمار‌های برخط، دوربین‌های نظارت تصویری، دوربین‌های ثبت تخلف سرعت، دستگاه‌های توزین در حال حرکت (wim)، مدیریت امداد جاده ای، تلفن ۱۴۱، سامانه ثبت سوانح و وقایع جاده ای، تابلو‌های پیام متغیر و ترافیک نما، تابلو‌های سفرنما و … در سطح جاده‌های کشور است.

وی افزود: بر همین اساس با پیگیری‌های مستمر انجام شده از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور این اداره کل در خرداد امسال و در سه ماهه منتهی به خرداد موفق به کسب رتبه اول و دوم کشوری در مدیریت و بکارگیری سامانه‌های هوشمند حمل و نقل شده است.

مدیرکل راهداری استاتن همدان یادآور شد: عدم خاموشی و قطعی سامانه، ارسال صحیح و دقیق اطلاعات و داده‌ها، آنلاین بودن، اطلاع‌رسانی سریع و به موقع وضعیت راه‌ها به کاربران و برقراری شیفت‌های منظم و دائم از جمله شاخصه‌های این ارزیابی است.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *