پایگاه خبری غرب ایران | پایگاه خبری غرب ایران اخبار همدان غرب ایران کرمانشاه ایلام کردستان
تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ فروردین ۹۷.::. ساعت : ۱۲:۰۰ ب.ظ
فاقددیدگاه

مشکل اصلی واحدهای تولیدی همدان نبود “بازار فروش” است

به گزارش غرب ایران کیوان گردان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان، با اشاره به نامگذاری سال به‌نام حمایت از کالای ایرانی، اظهار داشت: این شعار برای امسال مطرح شده است اما ما در سال‌های گذشته هم اقدامات خوبی در راستای تحقق این شعار داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته سه نمایشگاه توامندی‌های صنایع کوچک را برگزار کردیم که به کمک آن توانستیم ضمن معرفی کالاهای تولیدی استان، مردم را به خرید آن تشویق کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه ما می‌بینیم هنوز برخی محصولات تولیدی استان برای مردم شناخته شده نیست، عنوان کرد: می‌خواهیم با استفاده از تبلیغات موثر در فضای مجازی، رسانه‌ها و برگزاری نمایشگاه‌ها، محصولات تولیدی استانمان را معرفی و از آن حمایت کنیم.

گردان گفت: ما وظایف مربوط به حوزه اختیارات خود را انجام می‌دهیم اما انجام برخی وظایف مانند مبارزه جدی با قاچاق کالا به ویژه قاچاق پوشاک، بر عهده سایر دستگاه‌های استانی است که با انجام آن می‌توانند به رونق چرخه تولید و اشتغال استان کمک کنند.

وی به نقش مهم دستگاه‌های فرهنگی استان در رونق تولید و خرید محصولات داخلی اشاره کرد و افزود: نقش دستگاه‌های فرهنگی در تبلیغ و گرایش مردم به استفاده از محصولات داخلی بسیار بیشتر از نقش دستگاه‌های اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با تاکید بر اینکه بر کیفیت محصولات تولیدکنندگان نظارت می‌کنیم، ابراز داشت: تولیدکنندگان باید کیفیت کالاها را بالا ببرند و استاندارد کالاها و واحدهای تولیدی افزایش یابد.

گردان تصریح کرد: مشکل بخش زیادی از واحدهای تولیدی مسئله کمبود فروش است که این امر موجب اشباع بسیاری از صنایع شده است.

وی گفت: تولیدکنندگان ما بیش از اینکه مشکل وام داشته باشند، مشکل فروش دارند. اما مردم باید بدانند که اگر از کالاهای داخلی استقبال کنند بدون تردید وضعیت اشتغال، تولید و اقتصاد استانمان بهبود می‌یابد.

انتهای پیام/م م

دیدگاه خود را به ما بگویید.